آفرینک
X

کوکونات اژدهای کوچک Coconut, the Little Dragon (2014)

کوکونات اژدهای کوچک Coconut, the Little Dragon

انیمیشن کوکونات اژدهای کوچک Coconut, the Little Dragon داستان یک عده اژدهای رنگی رنگی هست. یعنی شما تا الان هر تصور و فکری رو که راجع به گنده و وحشی بودن اژ ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آلمان
  • 4.9 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 3+ سال
  • FHD

معرفی کوکونات اژدهای کوچک

انیمیشن کوکونات اژدهای کوچک Coconut, the Little Dragon داستان یک عده اژدهای رنگی رنگی هست. یعنی شما تا الان هر تصور و فکری رو که راجع به گنده و وحشی بودن اژدها و دایناسور و اینها رو داشتین بگذارین کنار و با شخصیت این دایناسورهای رنگی آشنا بشید. اونها که مثل یک مشت اسمارتیز رنگهای مختلف و شادی دارن حیوانات بشدت مهربون و صلح طلبی هم هستن. این دایناسورها انقدر باحالن که اسمهاشون رو هم برخلاف همه انتخاب کردن، نارگیل و آناناس و انبه و بقیه میوه های باحال و استوایی. اونها زندگی ساده و شاد خودشون رو میگذرونن و کارهای روزمره شون رو انجام میدن. مثلن کوکونات باید پرواز کردن یاد بگیره، آخه اژدهایی که نتونه بپره به درد نمیخوره که. اژدها باید از دهنش آتش بزنه بیرون و مثل هلیکوپتر بپره و بالا و پایین بره. خوب کوکونات توی این کارهای یک مقداری دست و پاچلفتی هست و مشکلات زیادی برای انجام دادنش داره. حالا این وسط یک چیز جادویی و مقدس هم از دهکده اونها دزدیده میشه. چمن آتشین که برای دایناسورها خیلی اهمیت داره و یک جورهایی مراقب و نگهبان دهکده شون هست. الان که دشواری پیش اومده کوکونات کوچولو به همراه دوستاش یعنی ماتیلدا و اسکار وارد یک ماجراجویی بزرگ میشن تا چمن دزدیده شده رو برگردونن. اگه داستان های اژدهایی مثل چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم رو دوست دارید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای انیمیشن باحال و جذاب کوکونات اژدهای کوچک بشینید. زبان اصلی این انیمیشن آلمانی هست ولی شما در آفرینک اون رو با زبان انگلیسی و زیرنویس فارسی میتونید ببینید.

جزئیات ساخت انیمیشن کوکونات اژدهای کوچک Coconut, the Little Dragon

کارگردان این انیمیشن هوبرت ویلاند Hubert Weiland هست و نویسنده فیلمنامه اش مارک اسلاتر Mark Slater. کمپانی کالیگاری فیلم Caligari Film هم تولید و پخشش رو به عهده داشته.