آفرینک
X

واق واق بون بون Hoero! Bun Bun (1980)

واق واق بون بون Hoero! Bun Bun

انیمیشن واق واق بون بون با اسم اصلی Hoero! Bun Bun شناخته میشه. یکی از کارتون های قدیمی و خاطره انگیزی که سالها قبل از تلوزیون پخش میشد. شخصیت های اصلی این ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • ژاپن
  • 6.0 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال

معرفی واق واق بون بون

انیمیشن واق واق بون بون با اسم اصلی Hoero! Bun Bun شناخته میشه. یکی از کارتون های قدیمی و خاطره انگیزی که سالها قبل از تلوزیون پخش میشد. شخصیت های اصلی این کارتون نوستالژیک سگها هستن. فیلمهای دیگه ای با قهرمان های سگ رو قبلن دیدین. ازی و سگهای میلیونر انیمشن هایی با داستانهای سگی هستن. کارتون واق واق بون بون یکی از بهترین و قوی ترین گروه های دوبله فارسی رو داشته. خانم شهلا ناظریان مدیر دوبلاژ این انیمیشن بوده و با گروهی از بهترین دوبلورهای ایران کار ترجمه و دوبله این انیمیشن رو انجام داده. اما داستان راجع به یک سگ کوچولوی یتیم هست. اون رو توی یک جعبه گذاشتن و توی رودخونه رها کردن. خبر از هیچ جا نداره. هیچوقت مادرش رو ندیده و فکر میکنه که جعبه مادرش هست!طفلکی سگ کوچولو. حتی بدتر از اون اینکه بشدت گرسنه هست و هیچ غذایی هم برای خوردن نداره. همه این مشکلات کم هست که یکدفعه یک کشتی هم توی رودخونه به سمت جعبه اش میاد و نزدیک که غرق شه. ولی خوب شانس میاره و موجها اون رو به کنار ساحل رودخونه میبرن. حالا انگار داره اتفاقهای خوبی براش میفته. یک سگ تنها و گوشه گیر صندوق اون رو پیدا میکنه. اولش از اینکه مهمون ناخونده داره تنهایی اش رو به هم میریزه ناراحت میشه ولی فقط به چند دقیقه وقت احتیاج هست. آخه مگه کی هست که بتونه تنهایی رو برای مدت طولانی تحمل کنه؟بالاخره از یک جایی شروع به اذیت شدن میکنه و تصمیم میگیره از تنهاییش بیرون بیاد. پس پسر کوچولو رو به عنوان فرزند خودش قبول میکنه و بهش قول میده که ازش مواظبت کنه. حالا اونها باید در شهر که پر از خطر و دشواری هست زندگی کنن و زنده بمونن. اگه میخواید بدونید در ادامه چه اتفاقاتی برای سگ سیبیلو و پسر کوچولوش میفته پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این انیمیشن درام و خانوادگی بشینید.

جزئیات ساخت انیمیشن واق واق بون بون Hoero! Bun Bun

این انیمیشن محصول کشور ژاپن هست و زبان اصلیش هم ژاپنی. بخاطر موفقیتی که در جلب مخاطب داشته داستانش رو ادامه دادن و یک سریال هم با همین شخصیت ها ساختن.