آفرینک
X

بر آب رفته Flushed Away (2006)

بر آب رفته Flushed Away

انیمیشن بر آب رفته داستان یک موش خوشتیپ و خوش شانس هست. البته خوش شانس تا قبل از شروع داستان. رودی که توی یک خونه در بالاشهر لندن زندگی میکنه زندگی راحت و ب ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 6.6 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی بر آب رفته

انیمیشن بر آب رفته داستان یک موش خوشتیپ و خوش شانس هست. البته خوش شانس تا قبل از شروع داستان. رودی که توی یک خونه در بالاشهر لندن زندگی میکنه زندگی راحت و بی دردسری داره. این خیلی طول نمیکشه تا وقتی که یک موش دیگه از راه فاضلاب وارد خونه اون میشه. رودی که از وجود یک شریک دیگه توی زندگیش خوشحال نیست سعی میکنه از دست اون راحت شه ولی کور خونده. سید، موش تازه وارد رودی رو گول میزنه و میندازتش توی تانک توالت!سیفون رو میزنه و آب رودی رو با خودش میبره!وقتی چشمش رو باز میکنه خودش رو توی شهر موشها میبینه. شهری مثل شهرهای آدمها که توی فاضلاب درست شده. رودی همه تلاشش رو میکنه که برگرده، ولی تنهایی نمیتونه. پس با یک موش جذاب و ماجراجو به اسم ریتا آشنا میشه. ریتا حاظره در ازای پول رودی رو به خونه اش برگردونه ولی این تازه شروع داستانه. یک وزغ زشت و گنده میخواد شهر موشها رو نابود کنه و درعوض شهر وزغ ها رو راه بندازه!حالا ریتا برای نجات خانواده و شهرش باید وزغ رو شکست بده. رودی میتونه به خونه اش برگرده؟وزغ موفق میشه شهر موشها رو خراب کنه؟برای اینکه بدونید چه اتفاقاتی می افته این انیمیشن جذاب کمدی و ماجراجویانه رو ببینید.

شخصیت های انیمیشن بر آب رفته

رودی: موش مودب و خانگی ابتدای داستان. قهرمان نجات بخش پایان داستان. ریتا: دختر ماجراجو و نترس قصه. وزغ: غورباقه زشت و گنده ای که میخواد شهر موشها رو نابود کنه. وایتی و اسپایک: دو تا موش قلدر که برای وزغ کار میکنن.

شعار تبلیغاتی فیلم این هست:

کسی پایین میرود. انیمیشن بر آب رفته دوبله شده ولی توی نسخه اصلیش کلی بازیگر معروف صداپیشگی میکنن. هیو جکمن و کیت وینسلنت و ژان رنو. از کارهای دیگه کارگردانش هم احتمالن انیمیشن پارانورمن رو دیدین.