آفرینک
X

کمک من ماهی هستم Help! I'm a Fish (2000)

کمک من ماهی هستم Help! I'm a Fish

انیمیشن جذاب و دیدنی کمک من ماهی هستم داستان تبدیل سه کودک به ماهی و ماجراهای اون‌ها توی دریاست. اما چرا همچین اتفاقی می‌افته؟یه روز که پرستار این ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 5.9 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 3+ سال

معرفی کمک من ماهی هستم

انیمیشن جذاب و دیدنی کمک من ماهی هستم داستان تبدیل سه کودک به ماهی و ماجراهای اون‌ها توی دریاست. اما چرا همچین اتفاقی می‌افته؟یه روز که پرستار این سه تا یعنی فلای، چاک و استلا خوابش می‌بره اون‌ها یواشکی از خونه بیرون میان تا برای ماهی‌گیری به دریا برن. اما سر از خونه آقای مک‌کریل درمی‌آرن. آقای مک‌کریل یه دانشمند بیولوژیسته و با توجه به این‌که گرمای زمین باعث آب شدن یخ‌های قطب شده، داره سعی می‌کنه معجونی رو بسازه تا با اون آدم‌ها به ماهی تبدیل بشن. اینجوری هروقت کره زمین رو آب فرا گرفت، آدم‌ها میتونن از این وضعیت جون سالم به در ببرن. وقتی بچه‌ها وارد آزمایشگاه این دانشمند می‌شن، استلا اشتباهی اون معجون رو می‌خوره و تبدیل به یه ستاره دریایی می‌شه و از پنجره می‌ره توی دریا. حالا آقای مک‌کریل و بچه‌ها نمی‌دونن که چکار باید بکنن. همگی به سمت دریا می‌رن تا استلا رو پیدا کنن اما فلای خیلی زود متوجه می‌شه که تنها راه پیدا کردن استلا اینه که اون هم تبدیل به ماهی بشه. پس اونم معجون رو می‌خوره و به یه ماهی بالدار تبدیل می‌شه. آقای مک‌کریل با چاک تنها می‌مونن و طوفان هم شروع می‌شه. چاک شنا بلد نیست بنابراین اگه معجون رو نخوره، اون توی دریا غرق می‌شه پس اونم این‌کارو می‌کنه و تبدیل به یه عروس دریایی می‌شه. اما این تازه اول داستانه. این انیمیشن کمدی رو از دست ندید تا باقی ماجرا رو خودتون ببینید.

شخصیت‌های انیمیشن کمک من ماهی هستم

فلای: پسر بچه کوچیکیه که به اسکی روی آب علاقه‌منده و توی این ورزش مهارت زیادی داره. استلا: خواهر فلایه. اون اشتباهی معجون رو می‌خوره و تبدیل به یه ستاره دریایی می‌شه. چاک: پسر عموی باهوش اما کمی ترسوی فلای هست. آقای مک‌کریل: دانشمند داستان ماست که معجونی برای تبدیل آدم‌ها به ماهی می‌سازه.

جوایز:

این انیمیشن تو سال 2000 موفق می‌شه جایزه منتخب کودکان رو در فستیوال بین‌المللی کودکان شیکاگو از آن خودش بکنه.