آفرینک
X

آرزوی اسپات Teacher's Pet (2004)

آرزوی اسپات Teacher's Pet

انیمیشن آرزوی اسپات Teacher's Pet راجع به یه سگه. ولی نه یک سگ معمولی. سگی که تنها چیزی که تو دنیا می‌خواد اینه که یه پسر باشه!اون می&zwn; ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 5.8 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • 3+ سال

معرفی آرزوی اسپات

انیمیشن آرزوی اسپات Teacher's Pet راجع به یه سگه. ولی نه یک سگ معمولی. سگی که تنها چیزی که تو دنیا می‌خواد اینه که یه پسر باشه!اون می‌تونه حرف بزنه، بخونه و مثل آدما راه بره. اسپات با صاحبش، لئونارد هلپرمن به مدرسه می‌ره. لئونارد دوست داره تابستون رو با اسپات بگذرونه اما مادر لئونارد که معلم کلاس چهارمه و به عنوان نامزد دریافت جایزه «بهترین معلم سال» انتخاب شده، برای شرکت در مراسم، باید به فلوریدا بره. ورودش به این محل یه شرط داره و اونم اینه که هیچ سگی رو نباید با خودش بیاره. بنابراین لئونارد و مادرش، تصمیم می‌گیرن که اسپات رو به همراه بقیه حیوون‌های خونگی‌شون تنها بذارن و به مسافرت برن. یه روز اسپات، اشتباهی روی کنترل تلویزیون می‌شینه و شبکه عوض می‌شه. مهمون ویژه این شبکه، مدعی می‌شه که می‌تونه حیوون‌ها رو به آدم تبدیل کنه. اتفاقا این آقا که دکتر ایوان کرانک نام داره، توی فلوریدا زندگی می‌کنه. پس بهترین گزینه اسپات اینه که با لئونارد و مادرش بره. اما چطوری؟اون خودش رو به شکل یه پسر به اسم اسکات ریدلی درمی‌آره تا خانم هلپرمن رو گول بزنه و بتونه توی ماشینشون تا فلوریدا بره. اما تا آخر سفر به لئونارد نمی‌گه که چرا به این سفر اومده. بعد از این‌که اونا به فلوریدا می‌رسن و خانم هلپرمن به مراسم می‌ره، اسپات ماجرا رو به لئونارد می‌گه. اونها ماجراهای زیادی رو در پیش داره. آرزوی اسپات یه انیمیشن موزیکال و کمدی هست که دیدنش رو بهتون توصیه میکنم.   

شخصیت‌های انیمیشن آرزوی اسپات

اسپات: شخصیت اصلی داستان، یه سگه که خیلی دوست داره به آدم تبدیل بشه. لئونارد: صاحب اسپات که مجبوره به خاطر مادرش تابستون رو بدون اسپات سپری کنه. خانم هلپرمن: مادر لئونارده که نامزد دریافت جایزه بهترین معلم سال شده. دکتر ایوان کرانک: مهمون ویژه تلویزیون که مدعی شده می‌تونه حیوون‌ها رو به آدم تبدیل کنه. آقای جولی: یکی از حیوون‌های خونگیه که تو خونه لئونارد زندگی می‌کنه. اون یه گربه‌اس. پرتی بوی: یه پرنده سبزرنگه که توی خونه لئونارد زندگی می‌کنه.