آفرینک
X

نبوغ شگفت انگیز The Young and Prodigious T.S. Spivet (2013)

نبوغ شگفت انگیز The Young and Prodigious T.S. Spivet

اسم اصلی فیلم سینمایی نبوغ شگفت انگیز The Young and Prodigious T.S. Spivet تی اس اسپیویت جوان و شگفت انگیز هست. خوب قبول کنید که اسم خیلی طولانی و سختی هست ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 7.1 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • 7+ سال

معرفی نبوغ شگفت انگیز

اسم اصلی فیلم سینمایی نبوغ شگفت انگیز The Young and Prodigious T.S. Spivet تی اس اسپیویت جوان و شگفت انگیز هست. خوب قبول کنید که اسم خیلی طولانی و سختی هست و برای همین بهتره با همون نبوغ شگفت انگیز کنار بیاییم. تی اس یک پسربچه 10 ساله معمولی هست. البته الگه بتونیم به یک دانشمند بزرگ بگیم معمولی. این دانشمند بزرگ نه توی دانشگاه هاروارد درس میخونه نه دانشگاه صنعتی شریف. اون همراه با پدر و مادرش توی یک مزرعه خیلی قشنگ و پر از گاو و اسب توی مونتانای آمریکا زندگی میکنه. البته خانواده اونها بزرگتر از این بوده ولی خوب، اتفاقات بد همیشه و همه جا و برای همه کس میفتن. خود تی اس اعتقاد داره باباش یک صد سالی دیر به دنیا اومده، اون باید توی غرب وحشی یک کابوی میشد و هفت تیر میکشید و با آدم بدها میجنگید. مادرش اما بیشتر شبیه یک دانشمند هست، اون به تاریخ تحولات سوسک ها علاقه داره و یک آرشیو بزرگ از انواع و اقسام سوسک ها توی خونه جمع کرده. بعضی وقتها هم آشپزی میکنه یا خونه رو تمیز میکنه. زمینه علمی مورد علاقه تی اس نقشه کشی و اختراعات علمی هست. البته تو دوره ای که جی پی اس روی همه گوشی ها هست معلوم نیست که نقشه کشی دستی و با وسایل قدیمی به چه دردی میخوره ولی خوب، هیچوقت یک دانشمند بزرگ رو دست کم نگیرید. اون حتی میتونه توی یک مسابقه بین المللی شرکت کنه و برنده شه و حالا باید برای گرفتن جایزه اش باید به یک شهر دیگه بره. متاسفانه پدر و مادرش اونقدر سرشون به فکر و خیالهای دیگه گرمه که وقت نمیکنن اون رو همراهی کنن. پس دانشمند جوان و شگفت انگیز ما بدون اینکه به کسی بگه سفر پرهیجان و اتفاق خودش رو به تنهایی شروع میکنه. برای اینکه توی این سفر و اتفاقاتش با تی اس همراه باشید وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این فیلم جذاب و هیجان انگیز بشینید. زبان اصلی این فیلم انگلیسی هست و شما در آفرینک میتونید اون رو با زیرنویس فارسی ببینید.

جزئیات ساخت فیلم سینمایی نبوغ شگفت انگیز The Young and Prodigious T.S. Spivet

بازیگرای معروفی توی این فیلم بازی کردن که مهمترین شون هلنا بونهایم کارتر Helena Bonham Carter هست. کارگردانش هم یک کارگردان خیلی خوب و مشهور فرانسوی به اسم ژان پیر ژونه Jean-Pierre Jeunet است.