آفرینک
X

نیمه ابری Partly Cloudy (2009)

نیمه ابری Partly Cloudy

انیمیشن کوتاه نیمه ابری Partly Cloudy رو کمپانی پیکسارPixar Animation Studios توی دوران اوج خلاقیت و شکوفایی اش ساخته. وقتی که هنوز استیو جابز زنده و جزو سه ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 8.2 امتیاز
  • 6 دقیقه
  • 3+ سال
  • FHD

معرفی نیمه ابری

انیمیشن کوتاه نیمه ابری Partly Cloudy رو کمپانی پیکسارPixar Animation Studios توی دوران اوج خلاقیت و شکوفایی اش ساخته. وقتی که هنوز استیو جابز زنده و جزو سهام دارای پیکسار بود. نیمه ابری داستان ابرهایی هست که بچه های دنیا از اونجا میان. اگه انیمیشن لک لک ها رو دیده باشین پس با این داستان آشنا هستید. گویا توی آسمون، ابرها و لک لک هایی هستن که وظیفه شون رسوندن بچه ها به دست پدر و مادرها هست. مثل همه جای دیگه دنیا اینجا هم ابرها و لک لک های خوش شانس و بد شانسش داریم. یک گروه که بچه های ناز نازی و قشنگ رو قراره به دست باباها برسونن و یک گروه هم که بد شانسن و باید بچه های خطرناک رو حمل و نقل کنن. لک لک و ابر داستان ما با اینکه خیلی هم خوب و دوست داشتنی هستن اما همیشه بچه حیواناتی مثل خارپشت و کوسه و چیزهایی مثل اینها رو باید تحویل بدن. حالا شما فکر کن یک جوجه تیغی هرچقدر هم دوست داشتنی باشه ولی اگه بخوای بغلش کنی و بپری باهاش بری حسابی دردسر برات درست میشه. لک لک ما هم مدتها تحمل میکنه و بخاطر شادی پدر مادرها و ابر توی آسمون وظیفه دلیوری بچه رو انجام میده ولی از یک جایی دیگه کم میاره و فراری میشه. حالا بنظرتون ابر چطوری باید بچه ها رو به دست پدر و مادرها برسونه؟ اگه میخواید با داستان باحال و بامزه این انیمیشن همراه باشید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای اون بشینید. این انیمیشن کوتاه هیچ دیالوگی نداره.

جزئیات ساخت انیمیشن کوتاه نیمه ابری Partly Cloudy

پیتر سوهن Peter Sohn نویسنده و کارگردان این انیمیشن جذاب و سرگرم کننده است. اون صدا پیشه و انیمیاتور کلی کارتون و انیمیشن دیگه مثل موش سرآشپز و در جستجوی نمو و ... هم هست.