آفرینک
X

با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon (2014)

با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon

انیمیشن با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon داستان دوستان خیالی و جادویی هست که هر کدوم از ماها میتونیم داشته باشیم. دورامون Doraemon که یک گربه رباتی ه ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • ژاپن
  • 7.4 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • 3+ سال
  • FHD

معرفی با من بمان دورامون

انیمیشن با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon داستان دوستان خیالی و جادویی هست که هر کدوم از ماها میتونیم داشته باشیم. دورامون Doraemon که یک گربه رباتی هست و از آینده اومده، صمیمی ترین دوست نوبیتا نوبی Nobita Nobi هست. اونها با همدیگه میتونن پرواز کنن، توی آسمون پشتک و وارو بزنن و کلی کار هیجان انگیز دیگه. شما هم از این دوستای جادویی دارید یا نه؟ دورامون از قرن 22 به عقب اومده و با نوبیتا که یک پسربچه 10 ساله است دوست شده. اون با استفاده از وسایل پیشرفته و خفنی که داره سعی میکنه به آدمها کمک کنه و مشکلات زندگی اونها رو تا جایی که میتونه حل کنه. سیواشی Sewashi که نوه نوه نوه نوبیتا در قرن 22 هست به وسیله دورامون بهش خبر میده که خانواده و نسل اونها بخاطر بدهی ها و مشکلاتی که جدشون، یعنی همین نوبیتای 10 ساله در آینده درست میکنه کلی دردسر و مشکل قرار هست بکشن. اگه یکی از آینده بیاد و به شما بگه که مثلن بخاطر اینکه صبح ها دیر از خواب بیدار میشید و حوصله مدرسه رفتن ندارید برای نوه هاتون کلی مشکل درست میشه شما چیکار میکنید؟ سعی میکنید که صبح ها زودتر و با انرژی تر بیدار شید و برید مدرسه؟ سیواشی حالا باید کاری کنه که پدربزرگش تصمیمات اشتباهی رو نگیره. جلوی اون رو برای ازدواج با یک دختر اشتباهی بگیره وگرنه در آینده شرکت خصوصی نوبیتا توی آتش میسوزه و کلی وام و بدهی و قرض براشون میمونه که حتی تا قرن 22 هم دست از سر اونها برنمیداره. اگه میخواید بدونید روبات گربه ای و آدمهای قرن بیست و دوم میتونن جلوی یک سری اتفاقات ناخوشایند رو بگیرن یا نه پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این انیمیشن جذاب و هیجان انگیز بشینید. زبان اصلی این انیمه ژاپنی هست و شما در آفرینک میتونید اون رو با زیرنویس فارسی ببینید. با من بمان هم با کارتون های دیگه ای مثل شیرینی و آذرخش توی دسته انیمه ها قرار میگیره.

جزئیات ساخت انیمیشن با من بمان دورامون Stand by Me Doraemon

فوجیو فوجیکو Fujio F. Fujiko نویسنده فیلمنامه اون هست و تونی اولیویر Tony Oliver هم کارگردانش. کمپانی شین ای انیمیشن Shin Ei Animation هم تولید و ساخت اون رو بر عهده داشته.