آفرینک
X

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 How to Train Your Dragon 2 (2014)

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 How to Train Your Dragon 2

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 How To Train Your Dragon 2 ماجرای مقابله هیکاپ، بی‌دندان و بقیه مردم جزیره، در برابر دراگو و ارتش بزرگ او است! ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.9 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • FHD

معرفی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2

انیمیشن سینمایی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 که در ایران با اسم‌های دیگری مثل «مربی اژدها 2»، «اژدها سواران 2» و «پسر اژدها سوار 2» هم مشهور شده، درباره روزهای جوانی «هیکاپ» است. در جزیره برک، همه چیز تغییر کرده و الان مردم، همه به‌خوبی با اژدهایان کنار آمده‌اند و آن‌ها را دوست دارند. در یک روز عادی و آرام، هیکاپ و بی‌دندان همراه با استرید و استورم‌فلای، در حال پرواز و کشف جزیره‌های تازه هستند که وارد یک جزیره عجیب می‌شوند. اوضاع در آن جزیره، هر لحظه بدتر می‌شود و در همان شرایط، هیکاپ و استرید، دستگیر می‌شوند! اگر می‌خواهید از ادامه داستان مطلع شوید، باید هر چه زودتر تماشا کارتون سینمایی چگونه اژدهای خود را تربیت کنم 2 با دوبله فارسی را همراه با فرزندان خود شروع کنید!

داستان انیمیشن سینمایی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 درباره چیست؟

در این جزیره تازه، همه چیز از بین رفته و انگار یک نفر آن‌جا را غارت کرده است. در همین حین که بچه‌ها حسابی از اوضاع جزیره بهت‌زده هستند، یک نفر آن‌ها را دستگیر می‌کند و از همین لحظه، همه چیز سخت‌تر و عجیب‌تر می‌شود! فردی به اسم «ارت»، ادعا می‌کند که هیکاپ و استرید، جزیره او را غارت کرده‌اند و اصلا حرف بچه‌ها را نمی‌پذیرد. اوضاع لحظه به‌لحظه سخت‌تر می‌شود و کم‌کم، هیکاپ متوجه می‌شود که ارت، یک رئیس بدجنس به اسم «دراگو» دارد که هزاران اژدها را حبس کرده و با کمک ارتش اژدهایان، به همه جا حمله می‌کند. آن‌جا را نابود کرده و همه اژدهایان را هم حبس می‌کند! حالا هیکاپ و استرید باید هر چه زودتر به محل زندگی خود برگردند، مردم روستا را آگاه کرده، با کمک مردم و بقیه دوستان خود، از جزیره‌شان دفاع کنند و از همه مهم‌تر اینکه همه اژدهایان حبس شده را هم آزاد نمایند!

تماشا انیمیشن How To Train Your Dragon 2 با دوبله فارسی چه پیام‌هایی برای کودکان دارد؟

مجموعه چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ، یکی از بهترین سری‌های انیمیشن درباره اژدهایان است. انیمیشن بی دندون 2 در ادامه انیمیشن « چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 1 »، ساخته شده است. بچه‌ها در قسمت اول دیدند که هیکاپ، با همه تابوهای جزیره مقابله می‌کند، اژدهایان را پیدا کرده و در کنار آن‌ها، شکل تازه‌ای از زندگی را برای مردم جزیره می‌سازد. حالا و در قسمت دوم انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ، هیکاپ یک جوان 20 ساله است و باید با چالش‌های تازه زندگی خود مواجه شود. این انیمیشن هیجان‌انگیز، علاوه بر سرگرم‌کردن کودکان، پیام‌های آموزنده‌ای هم دارد که در ادامه، برخی از مهم‌ترین آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

عدم استفاده از خشونت برای حل مشکلات

در بخش‌های مختلف انیمیشن How to Train Your Dragon 2 ، کاراکتر اصلی سعی می‌کند که از خشونت دوری کرده و همه مشکلات را با صحبت‌کردن حل کند. این موضوع در سکانس‌های مختلفی تکرار می‌شود و می‌توانید با کمک آن، درباره اهمیت مکالمه، یافتن راه‌های منطقی برای حل مشکلات و عدم استفاده از خشونت، با بچه‌ها صحبت کنید.

تاثیر رفتار منفی انسان‌ها بر دیگران

کاراکتر منفی انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم قسمت 2 ، یک ارتش کامل از اژدهایان را دارد که برخلاف دیگر اژدهایانی که تا پیش از این در کارتون دیده بودیم، رفتاری خشن، ترسناک و بد دارند. از این موضوع استفاده کرده و درباره تاثیر رئیس، رهبر یا سرگروه، بر دیگر افراد یا حتی حیوانات، با بچه‌ها حرف بزنید.
رفتار خشن و منفی دراگو، باعث شده که تمام انسان‌ها و حتی حیوانات در کنار او، رفتار منفی و ترسناکی داشته باشند. به فرزندان خود بگویید که این موضوع، می‌تواند در همه بخش‌ها زندگی رخ بدهد. به همین خاطر در موقعیت رهبری و سرگروهی، باید مراقب رفتار خود باشند. از دیگران تاثیر منفی نگیرند و سعی کنند با دید باز، رفتار درست، عاقلانه و به دور از خشونت، زندگی کنند.

ارائه الگوهای مثبت از زنان

استرید، ولکا و دیگر کاراکترهای زن در این انیمیشن، همه قوی و شجاع هستند. سعی دارند که مشکلات را حل کنند و بر خلاف کلیشه زنان و دختران زیبا در انواع کارتون‌ها و داستان‌های قدیمی، برای نجات‌ یافتن، منتظر حضور یک کاراکتر مرد نیستند. درباره این موضوع با فرزندان خود صحبت کنید. دختران را به قبول مسئولیت‌های بیشتر و مهم‌تر تشویق کرده و به پسران یادآوری کنید که جنسیت، نباید نوع نگاه آن‌ها به اطرافیان‌شان را تغییر دهد.

نکات مهمی که والدین پیش از پخش کارتون چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 باید بدانند

  • تماشا کارتون How to Train Your Dragon 2 با دوبله فارسی برای بچه‌هایی که عاشق کشف چیزهای تازه، آشناشدن با انواع موجودات افسانه‌ای و البته داستان‌های مهیج هستند، فوق‌العاده است.

  • با وجود مبارزه‌ها، حضور اژدهایان مختلف و کاراکترهای منفی، بهتر است این کارتون را برای کودکان 7 ساله و بزرگتر پخش کنید.

  • با یک اتفاق عجیب همراه شده و کاراکتری که در قسمت اول گفته بودند درگذشته است، بعد از سال‌ها پیدا می‌شود. این بخش ممکن است کودکانی را که با درگذشت یکی از نزدیکان مواجه شده باشند، سردرگم کند. درباره این موضوع، با هم صحبت کنید و به آن‌ها بگویید که این اتفاق، صرفا یک داستان خیالی و کارتونی است.

تماشا و دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 با دوبله فارسی کامل در آفرینک

در آفرینک امکان تماشا انیمیشن سینمایی How To Train Your Dragon 2 با دوبله فارسی کامل وجود دارد. می‌توانید این انیمیشن را در یک شب تعطیل و آرام، به‌صورت رایگان و آنلاین برای کودکان پخش کنید. البته علاوه بر تماشای آنلاین، امکان تماشای آفلاین هم وجود دارد. فقط کافی است دانلود کارتون سینمایی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 از اپلیکیشن آفرینک را شروع کنید. پس از آن هم همراه با بچه‌ها و بقیه اعضای خانواده، این کارتون مهیج، جذاب و به‌شدت تاثیرگذار را با هم تماشا کرده و از تک‌تک سکانس‌ها و ماجراهای عجیب آن، لذت ببرید!

اگر فرزند شما از تماشا انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 لذت برد، پیشنهاد می‌کنیم کارتون اژدهایان : نه قلمرو و کارتون شکارچیان اژدها را نیز برای او در آفرینک پخش یا دانلود کنید.