آفرینک
X

سریال ژنراتور رکس Generator Rex (2010)

ژنراتور رکس  Generator Rex

مجموعه کارتون ژنراتور رکس Generator Rex در اصل بر اساس یک مجموعه کامیک بوک در سال 2010 شروع شد. قسمت آخر رکس هم سال 2013 پخش شده. داستان با یک انفجار بزر ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 7.6 امتیاز
  • 12+ سال

معرفی سریال ژنراتور رکس

مجموعه کارتون ژنراتور رکس Generator Rex در اصل بر اساس یک مجموعه کامیک بوک در سال 2010 شروع شد. قسمت آخر رکس هم سال 2013 پخش شده. داستان با یک انفجار بزرگ شروع میشه. انفجاری که موادی سمی به اسم ننایت رو در فضای اتمسفر رها میکنه. این مواد تقریبن تمام زندگی های روی زمین رو تهدید میکنن. حالا اصلن این انفجار از کجا شکل گرفته؟ یعنی مثلن چهارشنبه سوری بوده و مقدار زیادی ترقه ترکیده؟ نه، حرف راجع به چیزی خیلی بیشتر از ترقه و فشفشه هست. ننایت ها میتونن وارد بدن میزبان هاشون بشن. میزبان کی میتونه باشه؟ هر موجود زنده ای و مخصوصن انسانها. اگر وارد بدن بشن میتونن باعث یک جهش ژنتیک بشن و موجود زنده رو تبدیل به هیولاهایی به اسم اُرگان های رنگارنگ Exponentially Variegated Organism میکنن. البته بین این هیولاها هم مواردی پیدا میشن که به شرایط آدم ها برمیگردن. اینها تبدیل به انسانهای فوق العاده، با توانایی حافظه و هوش بالا و همون قدرت هیولا وار میشن. بیشتر این هیولاها دیگه چندان عقل و هوش درستی ندارن و کار و زندگیشون شده آشوب و خراب کاری. بالاخره دنیا هم محل زندگی آدمها هست و نمیتونن همینجوری الکی به هیولاها تقدیمش کنن. حالا درسته که خود آدمها باعث و بانی به وجود اومدن هیولاها بودن ولی نمیشه که دست روی دست گذاشت. پس یک ارتش بین الملی برای مقابله با این هیولاها شکل میگیره. رکس یک پسربچه 15 ساله هست که برخلاف بیشتر هیولاها بدنش دچار تغییر نشده و کاملن شبیه آدم هست. اون توانایی کنترل مواد ننایت بدنش رو داره که بهش اجازه میده قدرت مبارزه و جنگجویی بالایی داشته باشه. قدرت خاص دیگه اون این هست که میتونه ننایت رو توی بدن موجودات دیگه غیرفعال کنه و درواقع قدرت اونها رو بگیره. یک سازمان سری به اسم بخش شش از قدرت رکس استفاده میکنه تا بتونه هیولاها رو درمان کنه ولی این تازه شروع ماجراست. برای اینکه بدونید رکس با چه مشکلات و دشمنانی قرار هست روبه رو بشه پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این مجموعه علمی تخیلی و اکشن بشینید. زبان اصلی این مجموعه انیمیشن انگلیسی هست ولی شما در آفرینک میتونید اون رو با دوبله فارسی ببینید.

جزئیات ساخت مجموعه کارتون ژنراتور رکس Generator Rex

این مجموعه در 59 قسمت ساخته شده. کارگردان های مختلفی داشته ولی همیشه از کارتون نتورک Cartoon Network Studios پخش شده. در آفرینک شما میتونید منتخب قسمتهای اون رو ببینید.