آفرینک
X

سریال چارلی و لولا Charlie and Lola (2005)

چارلی و لولا Charlie and Lola

کارتون چارلی و لولا Charlie and Lola بر اساس یک مجموعه کتاب تصویری ساخته شده. لورن چایلد Lauren Child نویسنده انگلیسی در سال 2000 انتشار این مجموعه رو شروع ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • انگلستان
  • 7.0 امتیاز

معرفی سریال چارلی و لولا

کارتون چارلی و لولا Charlie and Lola بر اساس یک مجموعه کتاب تصویری ساخته شده. لورن چایلد Lauren Child نویسنده انگلیسی در سال 2000 انتشار این مجموعه رو شروع کرد. لولا یک دختر پر انرژی و خیال پرداز هست که یک داداش عالی داره. چارلی برادر بزرگتر اون که بچه فوق العاده صبور و مهربونی هست. یک دختر کوچولو چه چیزی بهتر از این میتونه داشته باشه مگه؟یکی از کارهای دائمی چارلی این هست که خواهرش رو راضی به امتحان کردن کارها و چیزهای جدید بکنه. مثلن قسمت اول این مجموعه اسمش بود: من هرگز و هیچوقت امکان نداره گوجه فرنگی بخورم I Will Never Not Ever Eat a Tomato . حالا ماجراجویی بزرگ چارلی این هست که خواهرش رو راضی کنه این مسیر ناشناخته و مشکوک رو طی کنه. یکی از سختی های کار چارلی این هست که ما هیچوقت تصویری از بابا و مامانشون رو نمیبینیم. یعنی خود این پسر قهرمان باید به تنهایی خواهرش رو با دنیای بزرگ و ناشناخته اطرافشون آشنا کنه. حالا اگه شما هم مثل من علاقمندید بدونید چارلی چطوری میتونه لولای لجباز و یک دنده رو راضی به امتحان کارهای جدید بکنه پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این کارتون کمدی و خانوادگی بشینید. زبان اصلی مجموعه کارتون چارلی و لولا انگلیسی هست ولی شما توی آفرینک میتونید دوبله فارسی اون رو ببینید.

شخصیت های مجموعه کارتون چارلی و لولا Charlie and Lola

چارلی یک پسربچه هفت ساله با موهای کوتاه هست. اون معمولن نگران خواهرشه ولی لولا ترجیح میده که یکجوری سر برادرش رو گرم کنه تا به بازی و کارهای خودش برسه. لولا پنج ساله است و اگه بهش بگید خودت رو معرفی کن میگه من لولا هستم و عاشق بازی کردن، همین. ماروین Marvin Lowe بهترین دوست چارلی هست و چند تایی هم حیوان خانگی داره. لوتا Lotta Zehybe هم دوست صمیمی لولا هست و مثل بیشتر دوست صمیمی ها سنشون دقیقن اندازه هم هست. لولا یک دوست خیالی به اسم سورن لورنسون Soren Lorensen هم داره. دوست خیالی چه شکلی هست؟خوب اون خیالیه، پس میتونه به هر شکلی در بیاد. با اینکه بچه ها خیلی زیاد راجع به پدر و مادرشون صحبت میکنن اما ما هیچوقت تصویر اونا رو نمیبینیم. اینجا دنیای خاص و مطلق کودکان زیر هفت سال هست. بین سالهای 2005 تا 2008 نود و نه قسمت از این مجموعه پخش شد که شما میتونید در آفرینک منتخب قسمتهای اون رو ببینید.