آفرینک
X

رفقای گرد و غباری Dust Buddies (2016)

رفقای گرد و غباری Dust Buddies

انیمیشن کوتاه رفقای گرد و غباری Dust Buddies راجع به عجیب ترین چیزهایی هست که هرگز فکرش رو نمیکردین با اونها هم بشه انیمیشن و کارتون ساخت و داستان گفت، راجع ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 6.4 امتیاز
  • 4 دقیقه
  • 3+ سال
  • FHD

معرفی رفقای گرد و غباری

انیمیشن کوتاه رفقای گرد و غباری Dust Buddies راجع به عجیب ترین چیزهایی هست که هرگز فکرش رو نمیکردین با اونها هم بشه انیمیشن و کارتون ساخت و داستان گفت، راجع به پرزهای فرش! اتفاقات داستان اما توی یک خونه معمولی میفته. پرزهای قالی که شکل و صداهای بشدت بامزه و بانمکی برای خودشون زندگیشون رو میکنن. روی فرش غلت میخورن و بالا و پایین میرن و دنبال خورده های نون و بیسکویت میگردن تا زندگی ساده خودشون رو بگذرونن. اما مشکلات از جایی شروع میشه که خانم خونه با جارو برقی اش شروع میکنه به تمیز کردن خونه و اوضاع حسابی برای پرزهای قالی خطرناک میشه. وقتی که چندین تا از دوست های یک پرز رو قالی میمکه و توی خودش فرو میبره دیگه وضعیت قرمز میشه. حالا پرز تنها باید فکری بکنه و دوستاش رو از دست جارو برقی نجات بده. اگه شما هم مثل من مشتاقید که بدونید یک پرز کوچولو چطوری میتونه جلوی خانم خونه و جارو برقی اش در بیاد و اینکه میتونه دوستاش رو نجات بده یا نه پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای انیمیشن کوتاه رفقای گرد و غباری بشینید. این انیمیشن هم مثل انیمیشن گول زدن و خیلی دیگه از انیمیشن های کوتاه بی کلام هست.

جزئیات ساخت انیمیشن کوتاه رفقای گرد و غباری Dust Buddies

کارگردان این انیمیشن بت توماشک Beth Tomashek هست و رینگلینگ کالج Ringling College of Art Design هم تولید و پخش اون رو برعهده داشته.