آفرینک
X

سریال پلنگ صورتی The Pink Panther (1969)

پلنگ صورتی The Pink Panther

مجموعه کارتون پلنگ صورتی The Pink Panther داستان مشهورترین پلنگ دنیا هست. شما شاید در طول روز پلنگ های زیادی با رنگهای مختلف ببینید اما قطعن پلنگ صورتی یک چ ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.7 امتیاز
  • دوبله
  • 3+ سال

فصل ۱ سریال پلنگ صورتی

معرفی سریال پلنگ صورتی

مجموعه کارتون پلنگ صورتی The Pink Panther داستان مشهورترین پلنگ دنیا هست. شما شاید در طول روز پلنگ های زیادی با رنگهای مختلف ببینید اما قطعن پلنگ صورتی یک چیز دیگه است. به نظر من همین که یک پلنگ رنگش صورتی باشه و وسط شهر روی دو تا پاش راه بره و بعضی وقتها هم کلاه سرش بگذاره و شال گردن بپوشه به حد کافی باحال و جذاب هست.

برخلاف بقیه پلنگ های دنیا که خیلی خشن و شکارچی و درنده هستن، قهرمان داستان ما به شدت صلح طلب و آروم و بی آزار هست. اون نمونه یک آدم درست حسابی و مودب و فهمیده است که فقط وقتهایی که کسی اذیتش میکنه و براش مشکل درست میکنه به هم میریزه. توی بیشتر قسمت ها اون داره زندگی آروم خودش رو میگذرونه که یکدفعه اتفاق غیرمنتظره ای میفته و دردسرها شروع میشه.

قهرمان دیگه این مجموعه بازرس کلوسو هست. یک مرد قد کوتاه و بدشانس که درواقع یک کارآگاه شخصی هست و بیشتر مواقع هم دشمن شماره یک پلنگ. اون همیشه دلیلی برای اینکه قهرمان ما رو دنبال کنه و براش دردسر ایجاد کنه داره و خوب تقریبن همیشه هم ناموفق هست و بلاهای مختلفی سر خودش میاد.

ولی خوب شخصیت بازرس کلوسو اونقدر جذاب و باحال بوده که اون بعدن از دنیای کارتون خارج و وارد سینما شد و یکی از بزرگترین بازیگرهای کمدی دنیا، پیتر سلرز Peter Sellers توی نسخه های مختلف نقشش رو بازی کرد. بازرس یک همکار بشدت بامزه و خنگ هم به اسم گروهبان دو-دو داره که ترکش حماقت های بازرس معمولن به اون هم میخوره. اونها میخوان مشکلات دنیا رو یک جوری رفع و رجوع کنن ولی یک نفر باید بهشون بگه شما خودتون مشکلید. با اینکه پلنگ صورتی هیچوقت حرف نمیزنه ولی زبان اصلی این مجموعه انگلیسی هست و شما میتونید در آفرینک اون رو با دوبله فارسی ببینید. اگه به کارتون های کلاسیک و خاطره انگیز مثل تام و جری علاقه دارید پس حتمن با پلنگ داستان ما هم کلی خاطره دارید.

جزئیات ساخت مجموعه کارتون پلنگ صورتی The Pink Panther

این مجموعه که از سال 1969 تا 1976 تولید و پخش شد کارگردانهای مختلفی داشته اما مشهورترین فرد، بلیک ادواردز Blake Edwards بوده که کارگردانی چندین نسخه سینمایی از شخصیت های پلنگ صورتی رو هم انجام داده.