آفرینک
X

سریال لگو نینجاگو Lego Ninjago: Masters of Spinjitzu (2011)

لگو نینجاگو  Lego Ninjago: Masters of Spinjitzu

کارتون لگو نینجاگو Lego Ninjago: Masters of Spinjitzu ترکیبی از نینجا ها و اسباب بازی های لگو Lego هست. چه ترکیبی بشه! اینجوری میشه هر دشمن و خلافکاری رو شک ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا و دانمارک
  • 6.6 امتیاز
  • 7+ سال

معرفی سریال لگو نینجاگو

کارتون لگو نینجاگو Lego Ninjago: Masters of Spinjitzu ترکیبی از نینجا ها و اسباب بازی های لگو Lego هست. چه ترکیبی بشه! اینجوری میشه هر دشمن و خلافکاری رو شکست داد. خیلی قبل از اینکه زمان بخواد اسم داشته باشه اونها توسط اولین استاد اسپینجیتزو از چهار عنصر اصلی ساخته شدن. این چهار عنصر انقدر قوی بودن که هیچ کس به تنهایی نمیتونست همه اونها رو کنترل کنه. وقتی که استاد بزرگ فوت کرد پسرهاش قسم خوردن که از اون عناصر مراقبت کنن. ولی شیطون توی جلد برادر بزرگتر رفت و اون تصمیم گرفت همه عناصر رو خودش تصاحب کنه. پس جنگ بزرگ بین برادرها شروع شد و در نهایت برادر بزرگتر شکست خورد و به جهان زیرزمین تبعید شد. عناصر هم جایی دور در سرزمین نینجاگو مخفی شد. قرنها بعد برادر بزرگتر با لشکری که از اسکلت ها درست کرده به جهان برمیگرده تا شانسش برای به دست آوردن عناصر رو دوباره امتحان کنه. برادر کوچکتر از چهار نینجای جوان کمک میخواد تا بتونه با آموزش اونها برای هر کدوم از عناصر یک محافظ تربیت کنه. اونها باید برای تبدیل شدن به محافظان عناصر مسیر سخت و خیلی خیلی دشواری رو طی کنن. از طرف دیگه برارد بزرگتر که اسمش لرد گارمادون Lord Garmadon هست هم سعی میکنه تا اونها رو فریب بده و به سمت خودش بکشونه. حالا اگه فکر کردین اینهایی که گفتم قراره تبدیل به یک داستان خیلی جدی و خشن بشه اصلن نگران نباشید. درواقع کارتون لگو نینجاگو فضای کمدی و اکشن داره. این مجموعه انقدر موفق بوده که سالهای بعد بر اساس اسباب بازی های لگو  انیمیشن های سینمایی خیلی موفقی هم ساخته شده. لگو مووی و لگو بتمن نسخه های دیگه اون هستن. برای اینکه بدونید نتیجه جنگ بزرگ چی میشه و کی بالاخره صاحب عناصر میشه پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این مجموعه کارتون بشینید. لگو نینجاگو در 7 فصل و 75 قسمت تولید و پخش شده که شما میتونید دوبله فارسی قسمتهای منتخب اون رو در آفرینک ببینید.

جزئیات ساخت کارتون لگو نینجاگو Lego Ninjago: Masters of Spinjitzu

بر اساس این مجموعه بازی های کامپیوتری مختلفی ساخته شده. یکی از مهمترین اونها جنگ لگوها: نینجاگو Lego Battles: Ninjago هست. بخاطر اینکه کارخونه لگو در اصل دانمارکی هست این مجموعه هم محصول مشترک آمریکا و دانمارک هست.