آفرینک
X

دزد عروسک ها The Dolls Thief (1368)

دزد عروسک ها The Dolls Thief

داستان فیلم دزد عروسک ها از این قراره که مادر لیلا و بهرام تصمیم می‌گیره با گرفتن وام و پول‌هایی که داره یه خونه برای بچه‌هاش بخره ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • ایران
  • 6.4 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی دزد عروسک ها

داستان فیلم دزد عروسک ها از این قراره که مادر لیلا و بهرام تصمیم می‌گیره با گرفتن وام و پول‌هایی که داره یه خونه برای بچه‌هاش بخره تا از شر غرغرهای صاحب‌خونه‌اش راحت بشن. خورخور، صاحب‌خونه این خونواده همیشه کلی وسایل و ابزار به خصوص کلید با خودش حمل می‌کنه‌. اون طرف ماجرا هم یه عجوزه خیلی ترسناک هست. عجوزه قصه ما که بیرون از شهر هم زندگی می‌کنه، اصلا دلش نمی‌خواد که اونا صاحب خونه بشن. پس پسر خپلش رو وادار می‌کنه که به خونه اونا بره و پول‌هاشون رو بدزده. اما با این‌که پول‌ها دزدیده می‌شه، بچه‌ها یعنی لیلا و بهرام تصمیم می‌گیرن که عروسک‌هاشون رو بفروشن و از این طریق پول خونه رو به دست بیارن. ولی قبل از این‌که اونا اقدام به این کار بکنن پسر عجوزه قضیه رو می‌فهمه و عروسک‌ها رو هم می‌دزده. این دفعه لیلا و بهرام گنجو رو می‌بینن و اون رو تا دم در خونه عجوزه تعقیب می‌کنن. حالا اونا می‌دونن که دزد پول‌ها و عروسک‌ها کی هست. اما گنجو هم اونا رو می‌بینه و زندونیشون میکنه. اگه می‌خواید بقیه داستان رو بدونید، دیدن این فیلم جذاب و کمدی رو از دست ندید. این فیلم ترکیبی از عروسک‌ها و آدم‌های واقعیه که تو سال‌های گذشته، به عنوان یکی از فیلم‌های پرفروش سینما محسوب می‌شد.

شخصیتهای فیلم دزد عروسک ها

-لیلا: دختر کوچک خونواده هست که به جنگ عجوزه می‌ره. -بهرام: بهرام هم پسر خونواده‌اس که به همراه خواهر کوچیک‌اش قصد دارن با عجوزه در بیفتن. -خورخور: صاحب خونه بدجنس قصه ماست که باعث می‌شه مادر لیلا و بهرام مجبور به گرفتن وام و خرید خونه بشه. -عجوزه: بیرون از شهر زندگی می‌کنه و دلش نمی‌خواد که خونواده لیلا و بهرام روی آرامش رو ببینن. -گنجو: پسر عجوزه است که پول‌ها و عروسک‌های بچه‌ها رو میدزده. اون دائما به مادرش میگه «آهای آهای ننه من گشنمه»