آفرینک
X

ظاهر و باطن 1 Inside Out (2015)

ظاهر و باطن 1 Inside Out

انیمیشن ظاهر و باطن 1 Inside Out 1 داستانی جذاب و دل‌نشین از نحوه مواجه‌شدن انسان‌ها با احساسات مختلف است که رایلی نوجوان باید آن‌ها را یاد بگیرد! ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 8.2 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 6+ سال
  • HD

معرفی ظاهر و باطن 1

کارتون ظاهر و باطن 1 در ایران با اسامی دیگری مثل « درون و بیرون 1 »، « سرنشینان 1 » و « اینساید اوت 1 » هم ترجمه شده است. این انیمیشن فوق‌العاده، داستانی زیبا و گیرا از زندگی یک دختر کوچولو به اسم رایلی را تعریف می‌کند. رایلی مثل همه انسان‌های دیگر، در زمان تولد و کودکی، با احساسات مختلفی مثل شادی، غم یا خشم، روبه‌رو است. این احساسات، هر کدام یک کاراکتر بامزه دارند که در ذهن او حضور داشته و تنظیم خاطرات او را برعهده گرفته‌اند. با ورود رایلی به 11 سالگی، شرایط زندگی او کاملا تغییر می‌کند و احساسات او هم با این تغییرات، وارد شرایطی عجیب و خطرناک خواهند شد. اگر دقیقا نمی‌دانید که منظور ما چیست، هر چه زودتر کارتون سینمایی شادی و غم 1 با دوبله فارسی کامل را همراه با بچه‌ها تماشا کنید!

خلاصه انیمیشن ظاهر و باطن 1

«جوی»، سرپرست احساسات رایلی است. رایلی با نقل مکان به شهری تازه و تجربه شرایط جدید، حسابی پر از خشم و غم است. در این وضعیت، کنترل ذهن و احساسات رایلی هم از دست جوی شاد و پر از انرژی خارج می‌شود و سدنس که نماینده حس غم است، رهبری احساسات او را برعهده می‌گیرد. از آن لحظه به بعد، انگار که رایلی هیچ خوشحالی واقعی را تجربه نمی‌کند. همه چیز در زندگی او در هاله‌ای از غم فرو می‌رود و به همین خاطر، جوی سعی می‌کند که اوضاع را به حالت سابق بازگرداند. کاری سخت، به شدت چالش برانگیز و پر از مانع که ممکن است به نتیجه درست هم نرسد! شما فکر می‌کنید که رایلی موفق خواهد شد؟

بچه‌ها با تماشا کارتون ظاهر و باطن 1 چه نکات مثبت و آموزنده‌ای یاد می‌گیرند؟

کارتون احساسات بی‌تردید یکی از بهترین، خاص‌ترین و فوق‌العاده‌ترین کارتون‌هایی است که می‌توانید برای کودکان خود پخش کنید. این انیمیشن جذاب، داستانی اورجینال دارد و بچه‌ها را با زبانی کاملا کودکانه، با احساسات اصلی آشنا می‌کند. شخصیت های کارتون ظاهر و باطن از 5 حس اصلی تشکیل می‌شوند. جوی، شادی است و باعث خوشحالی می‌شود. سدنس، غم را به‌وجود می‌آورد، انگر باعث ایجاد خشم، فیر باعث ترس و دیسگاست باعث ایجاد حس تنفر می‌شود.
هر کدام از این کاراکترها، در بخشی از زندگی کاراکتر اصلی، کنترل احساسات او را به دست می‌گیرند و بخشی از رفتارهای او را تشکیل می‌دهند. استقبال بی‌نظیر از این کارتون باعث شد که خبر انتشار انیمیشن ظاهر و باطن 2 در سال 2024 نیز منتشر شود. این کارتون درباره ظهور یک حس جدید یعنی استرس است که لحظات عجیبی را در زندگی رایلی رقم خواهد زد.
کارتون ظاهر و باطن 2015 ، علاوه‌بر سرگرم‌کردن بچه‌ها، نکات بسیار مهمی هم دارد. شما می‌توانید پس از اتمام کارتون، راجع به موارد زیر با فرزندان خود حرف بزنید:

پذیرش احساسات مختلف و یادگرفتن نحوه مواجه‌شدن با هر کدام

بچه‌ها، نوجوانان و حتی بزگ‌ترها، با تماشا انیمیشن سینمایی Inside Out 1 با احساسات مختلف آشنا می‌شوند. مخاطبان می‌بینند که بدون شناخت حس غم، هیچ شادی عمیقی وجود ندارد. کودکان با دیدن اتفاقات این کارتون، به خوبی متوجه خواهند شد که حس‌های منفی و ناخوشایند، بخش مهمی از زندگی ما انسان‌ها هستند.
هیچ‌کس نباید این احساسات منفی را نادیده بگیرد. آن‌ها را سرکوب کند یا از آن بدتر این‌که خود را درون این احساسات ناخوشایند، غرق کند. با کودکان کمی بزرگ‌تر و نوجوان خود درباره این موضوع گفت‌وگو کنید. به بچه‌ها بگویید که با رشدکردن و ورود به دوره‌های جدید زندگی، احساسات آن‌ها هم تغییر می‌کند. حالا دیگر تنها با شادی خالص یا خشم مطلق، روبه‌رو نیستند. انسان‌ها ممکن است در عین شادی، کمی ناراحت هم باشند. این موضوع، طبیعی است و تنها باید روش مدیریت حس‌های منفی و حتی مثبت خود را یاد بگیریم. از این روش‌ها استفاده کرده و زندگی آرام‌تری برای خود بسازیم.

اهمیت ارتباط واقعی و صادقانه با اعضای خانواده و دوستان

کودکان و البته والدین در برنامه کودک ظاهر و باطن 1 متوجه می‌شوند که عدم مکالمه با یکدیگر، می‌تواند به چه شرایط سختی منجر شود. به همین دلیل، در عین سخت‌بودن انجام این کار و بیان‌کردن حس‌های منفی و مواجه‌شدن با اختلاف نظرها، انسان‌ها هیچ‌گاه نباید اصل مکالمه با همدیگر و برقراری ارتباط صادقانه با اطرافیان را نادیده بگیرند.

پذیرش خود و عدم تغییردادن شخصیت منحصربه‌فرد برای خوشایند دیگران

اغلب کودکان در نوجوانی تنها برای پذیرفته‌شدن، تصمیم به تغییر رفتار خود می‌گیرند. شخصیت خود را پنهان می‌کنند و فقط برای ورود به گروه‌های دوستانه، کارهایی انجام می‌دهند که شاید برای خودشان هم خوشایند نباشد. به بچه‌ها بگویید که آن‌ها به همان شکل فعلی خود، زیبا، دوست‌داشتنی و قابل احترام هستند.
هیچ‌وقت و هیچ‌گاه در طی زندگی‌شان تنها برای پذیرفته‌شدن، دوست‌داشته‌شدن و کسب رضایت و توجه بقیه افراد، نباید کارهایی را انجام دهند که دوست ندارند. رفتارهایی را داشته باشند که حس بدی به آن‌ها می‌دهد و در مجموع، تغییرات منفی کنند.

والدین پیش از پخش کارتون Inside Out 1 باید این موارد را به خاطر بسپارند

  • روند داستان و نحوه مواجهه‌شدن کاراکترها با احساسات مختلف، برای کودکان 6 ساله و بزرگ‌تر قابل درک است.

  • شاید تصور حضور موجودات کوچک در ذهن برای برخی کودکان کم سن‌وسال تنش‌زا باشد. حتما درباره این بخش با هم گفت‌وگو کنید. تفاوت واقعیت و کارتون را به بچه‌ها بیاموزید.

  • انواع وسایل و محصولات با تصاویر کاراکترهای اصلی در بازار وجود دارند. ممکن است بچه‌ها به خرید این وسایل ترغیب شوند.

تماشا و دانلود انیمیشن سینمایی ظاهر و باطن 1 با دوبله فارسی کامل در آفرینک

در آفرینک امکان تماشای آنلاین انیمیشن سینمایی ظاهر و باطن 1 با دوبله فارسی کامل وجود دارد. این کارتون را می‌توانید کاملا رایگان و آنلاین در آفرینک تماشا کنید. خوشبختانه افزون بر تماشای آنلاین، امکان دانلود انیمیشن سینمایی Inside Out 1 با دوبله فارسی کامل از اپلیکیشن آفرینک فراهم شده است. پس از دانلود، این انیمیشن را در یک دورهمی خانوادگی با بچه‌ها و بقیه اعضای خانواده به‌صورت آفلاین تماشا کنید. از دیدن ماجراجویی‌های جوی و بقیه احساسات در کنار هم حسابی لذت ببرید و با دنیای درون انسان‌ها آشنا شوید!

اگر فرزند شما از تماشا انیمیشن ظاهر و باطن 1 لذت برد، پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن کوکو و انیمیشن روح را نیز برای او در آفرینک پخش یا دانلود کنید.