آفرینک
X

گربه‌های اشرافی (1970)

گربه‌های اشرافی

انیمیشن گربه‌های اشرافی رو خیلی‌ها به یاد می‌آرن. این انیمیشن کمدی داستان جالب و دیدنی گربه‌هاییه که قراره بعد از مرگ صاحب‌شون، به ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 7.1 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • 7+ سال

معرفی گربه‌های اشرافی

انیمیشن گربه‌های اشرافی رو خیلی‌ها به یاد می‌آرن. این انیمیشن کمدی داستان جالب و دیدنی گربه‌هاییه که قراره بعد از مرگ صاحب‌شون، به ارثیه هنگفتی دست پیدا کنن. چه گربه های خوشبختی!یه روز داچز که مادر سه تا بچه گربه بانمک و کوچولو به اسم‌های ماری، برلیوز و تولوزه، متوجه می‌شه که خانم آدلاید با وکیلش در مورد ارثش صحبت می‌کنه. اون می‌خواد بعد از مرگش، کل دارایی‌اش رو به گربه‌ها بده و این ارث بعد از مرگ گربه‌ها، به خدمتکارش یعنی ادگار می‌رسه. ادگار که یواشکی داره به حرف‌های اون‌ها گوش می‌کنه، عصبانی می‌شه. اون تصمیم می‌گیره که از شر گربه‌ها خلاص بشه تا بتونه کل ارث رو بالا بکشه. ادگار توی غذای گربه‌ها داروی خواب‌آور می‌ریزه و بعد از این‌که گربه‌ها به خواب رفتن، اون‌ها رو می‌بره بیرون از شهر  و رهاشون می‌کنه. صبح روز بعد، خانم داچز از خواب بیدار می‌شه و از ماجرا باخبر می‌شه. حالا اون به همراه بچه‌هاش خارج از شهر هستن و باید به هر شکلی که شده به داخل شهر و خونه برگردن.

شخصیت‌های انیمیشن گربه‌های اشرافی:

خانم داچز: مادر بچه گربه‌هاست که خانم آدلاید خیلی به اون و بچه‌هاش علاقه‌منده. خانم آدلاید: این خانم صاحب 4 تا گربه است و خیلی هم پولداره. حالا اون تصمیم گرفته که کل دارایی‌اش رو بعد از مرگ به این گربه‌ها بده. ادگار: خدمتکار بدجنس خانم آدلایده که انتظار داشته بعد از مرگ خانم آدلاید صاحب کل دارایی‌های اون بشه. ماری، برلیوز و تولوز: بچه گربه‌های داستان ما هستند که کمی شیطون و بازیگوشن. توماس اومالی: یه گربه خیابونیه که توی خارج از شهر زندگی می‌کنه و وقتی که خانم آدلاید و بچه‌گربه‌ها رو توی اون وضعیت می‌کنه، اونا رو همراهی می‌کنه تا به شهر و خونه‌اشون برسن. انیمیشن گربه‌های اشرافی جایزه بین‌المللی مختلفی برده. به عنوان مثال، جایزه گلدن اسکرین رو در سال 1973. نامزد دریافت جایزه گرمی برای بهترین موسیقی انیمیشن هم شده.