آفرینک
X

سریال کاپتان بیسپز Captain Biceps (2010)

کاپتان بیسپز Captain Biceps

کارتون کاپیتان بیسپز Captain Biceps بر اساس یک مجموعه کامیک بوک comic books ساخته شده. نویسنده و طراح این مجموعه  فردریک تیبالت Frederic Thebault   ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • فرانسه
  • 7+ سال

فصل 1 سریال کاپتان بیسپز

معرفی سریال کاپتان بیسپز

کارتون کاپیتان بیسپز Captain Biceps بر اساس یک مجموعه کامیک بوک comic books ساخته شده. نویسنده و طراح این مجموعه  فردریک تیبالت Frederic Thebault  کانادایی هست. کاپیتان بیسپز یک قهرمان و جنگجوی فوق العاده است. اون که یک هیکل عضلانی و خیلی ردیف داره دائم در حال نبرد با دشمنانش هست. ولی یک مشکل کوچولو داره، یک مقدار خنگ و کودن هست. حالا اگه یک آدم معمولی باشی و خنگ، خیلی اشکال نداره ولی وقتی قراره ابرقهرمان باشی و با دشمنای خفن و گُنده بجنگی باید یک حداقل هایی داشته باشی دیگه. خلاصه کاپیتان از نعمت عقل بهره ای نبرده ولی درعوض نعمت دوستان خوب رو داره. اون به همراه دوست صمیمی و البته عاقلش، نابغه Genius سعی میکنن که شهر کاپتاویل Capitaleville رو از دست دشمنای مختلفش نجات بدن. برای اینکه با دنیای پرهیجان کاپیتان بیسپز بیشتر آشنا بشید، وقت رو از ندید و همین الان به تماشای این مجموعه کارتون اکشن و ماجراجویانه بشینید. زبان اصلی مجموعه کاپیتان بیسپز فرانسوی هست ولی شما در آفرینک میتونید منتخب قسمتهای اون رو با دوبله فارسی ببینید.

شخصیت های مجموعه کارتون کاپتان بیسپز Captain Biceps

کاپیتان که شخصیت اصلی هست، مُشت و بدنی مثل فولاد داره ولی درواقع یک بچه است که کشیدن و بزرگش کردن. حسودی میکنه که مبادا کسی بهتر از اون باشه یا اینکه کسی حرفی علیهش بزنه. درواقع لجبازی میکنه که یکی از مهمترین خصوصیات رفتاری یک بچه است. ولی همه اینها رو میشه به شجاعت و مهربونیش بخشید، مثل همه بچه های دیگه. نابغه دوست صمیمی کاپیتان هست. همه چیز رو به بهترین شکل میتونه مرتب کنه و میدونه اوضاع از چه قرار هست. اون معمولن یک کلاه ضربه گیر سرش میکنه و یک عینک محافظ هم میپوشه. برای آدمی که قراره با ابرقهرمان ها و دشمنانشون بجنگه اینها جزو وسایل ضروری هست. کارمینا کانتالوپ Carmina Cantaloup یک مادر زیادی حساس هست. اون که پسرش رو همیشه دنبال خودش میکشه اعتقاد راسخ داره پسرش یک ابرقهرمان هست. این مادرهای زیادی حساس هم خیلی وقتها مشکلات بزرگی درست میکنن.