آفرینک
X

سریال فوتبالیست‌ها (1985)

فوتبالیست‌ها

کارتون فوتبالیست‌ها یکی از کارتون‌های ماجراجویانه محبوب بچه‌هاس. این کارتون باحال، درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای نوجوانی، به اسم سوباسا او ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • ژاپن

فصل 1 سریال فوتبالیست‌ها

معرفی سریال فوتبالیست‌ها

کارتون فوتبالیست‌ها یکی از کارتون‌های ماجراجویانه محبوب بچه‌هاس. این کارتون باحال، درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای نوجوانی، به اسم سوباسا اوزارا هست. سوباسا فوتبال رو بسیار دوست داره و قصدش اینه که در آینده، به یکی از بهترین فوتبالیست‌های کشورش، و حتی دنیا تبدیل بشه. اون می‌خواد یه روزی تو جام جهانی فوتبال به همراه تیم ژاپن اول بشه. این پسربچه 11 ساله به همراه مادرش زندگی می‌کنه و پدرش به خاطر شغلش همیشه در سفره. سوباسا بعدها تو دوران جوونی برای پیشرفت در فوتبال، ژاپن رو به مقصد برزیل ترک می‌کنه. اونجا با شخصیت‌های زیادی آشنا می‌شه که هر کدوم ویژگی‌های منحصر به فردی دارن. این مسئله به پیشرفت و افزایش توانمندی‌های سوباسا کمک می‌کنه. سوباسا نشون دهنده همون روحیه مشهور ژاپنی‌هاس که می‌خوان با پشتکار فراوان به اهدافشون برسن. اون باید تو لحظه‌های حساس بازی که ممکنه منجر به باخت تیمش بشه، تصمیمات مهمی بگیره و حتی گاهی باید از خودگذشتگی داشته باشه تا بتونه تیم‌اش رو نجات بده.

شخصیت‌ها کارتون فوتبالیست‌ها

مهم‌ترین شخصیت این سریال همون‌طور که قبلا هم گفتیم، کاپیتان سوباسا اوزاراست. اما شخصیت‌های زیادی هستن که هر کدوم تو بعضی از فصل‌ها حضور دارن. مثلا تارو میزاکی که به خاطر کار پدرش زیاد به جاهای مختلف سفر می‌کنه. وقتی به ژاپن میاد، با سوباسا تو یه تیم بازی می‌کنه و به یکی از دوستای نزدیکش تبدیل میشه. ایشی‌زاکی یکی از شخصیت‌های بامزه داستانه که وقتی سوباسا وارد مدرسه جدیدش میشه، اولین بار اونو میبینه و باهاش دوست می‌شه. شخصیت مهم دیگه، واکی بایاشیه. اون دروازه بان تیمه و به تدریج و با بالا رفتن اعتماد به نفس، تبدیل به یه دروازه بان تراز اول میشه. اون بعدها و تو فصل‌های بعدی تو یه تیم آلمانی بازی می‌کنه. نکته جالب در مورد این کارتون اینه که بعضی از فوتبالیست‌های معروف مثل ناکاتا، فرناندو تورس، سانچز و انی‌یستا با دیدن این کارتون به فوتبال علاقه‌مند شدند.