آفرینک
X

سریال بچه های ژوراسیک (2007)

بچه های ژوراسیک

کارتون بچه های ژوراسیک راجع به بچه دایناسورهای دوست داشتنی هست. اونها که چشمهایی درشت و قلب هایی مهربون دارن اتفاق بدی براشون افتاده. هر پنج تا بچه دایناسور ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • ایتالیا

فصل 1 سریال بچه های ژوراسیک

معرفی سریال بچه های ژوراسیک

کارتون بچه های ژوراسیک راجع به بچه دایناسورهای دوست داشتنی هست. اونها که چشمهایی درشت و قلب هایی مهربون دارن اتفاق بدی براشون افتاده. هر پنج تا بچه دایناسور داستان ما خانواده هاشون رو گم کردن. بابا و مامان که پیش بچه های کوچکشون نباشن اوضاع به حد کافی بد و خطرناک میشه. حالا فکر کنید که در دوران ژوراسیک این اتفاق بیفته. صبر کنید ببینم، شما میدونید ژوراسیک کِی بوده؟یک چیزی حدود 200 میلیون سال پیش!!واوو، پس خیلی خیلی قدیمی هست داستان ما. ولی هر داستانی هر چقدر هم قدیمی باز هم کلی چیزها برای شنیدن و یاد گرفتن داره. مخصوصن وقتی که راجع به دوستی و حمایت از همدیگه و تلاش و کوشش باشه. اسم بچه دایناسورها این هست: سارو، رانو، استیگو، برونتو و نیمزی. اونها خونواده هاشون رو موقعی که به سمت غارهایی توی کوه قرمز حرکت میکردن گم کردن. یکی مشکلات دوستان داستان ما اینه که اونها هر روز خودشون رو توی دوره زمانی متفاوتی پیدا میکنن. انگار یک جور ماشین زمان جادویی اون اطراف هست که به دوره های مختلف می بردشون. اونها هر کاری میکنن تا خودشون رو به کاروان پدر و مادرهاشون برسونن. اما همینکه میخوان به سمتش برن به صورت اسرار آمیزی ناپدید میشه!گویا 200 میلیون سال پیش اوضاع خیلی عادی و روزمره نبوده. یک شهاب سنگ خیلی بزرگ به زمین برخورد میکنه و یک تونل زمانی ایجاد میکنه. 5 تا دوست ما در واقع توی این تونل فرو میرن و سر از جا و زمان دیگه ای در میارن. همه این اتفاقات توسط سائرو دانشمند که جایی خارج از زمان و مکان قرار گرفته دیده میشد. اون یکجورهایی دانشمند شرور و خطرناکی هست ولی. . . اگه میخواید بدونید چه اتفاقاتی پیش روی این پنج تا دوست و دنیای بزرگ اطرافشون هست وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این کارتون ماجراجویانه و جذاب بشینید.

جزئیات ساخت کارتون بچه های ژوراسیک

این کارتون رو شبکه موندو Mondo TV ایتالیا تهیه کرده. زبان اصلیش هم ایتالیایی هست ولی شما میتونید اینجا دوبله فارسیش رو ببینید.