آفرینک
X

سریال مستر بین Mr. Bean (2002)

مستر بین Mr. Bean

کارتون مستر بین Mr. Bean : The Animated Series درباره مردی به اسم بین است که کارهای روزمره و معمولی او، همیشه به یک ماجرا و دردسر عجیب تبدیل می‌شود! ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • انگلستان
  • 6.8 امتیاز
  • 7+ سال

فصل 2 سریال مستر بین

فصل 1 سریال مستر بین

معرفی سریال مستر بین

مستر بین کارتونی مثل مستر بین مشهور در سریال و فیلم‌ها ، یک مرد تقریبا جوان است که فقط می‌خواهد یک روز عادی داشته باشد. البته که او هیچ‌ وقت چنین چیزی را تجربه نمی‌کند و هر روز، ساده‌ترین و معمولی‌ترین کارهای روزانه‌اش به یک دردسر حسابی تبدیل می‌شوند. شما به همراه فرزندتان می‌توانید ماجراهای او را در این کارتون که با اسم آقای بین هم مشهور شده است، تماشا کنید. اگر دقیقا نمی‌دانید که دردسرهای برنامه کودک مستر بین چطور شروع می‌شوند، فقط چند دقیقه صبر کنید تا بعد از تماشا قسمت اول این کارتون صامت همراه با بچه‌ها، متوجه منظور ما شوید!

خلاصه داستان مستر بین چیست؟

در کارتون طنز مستر بین ، آقای بین هر روز قصد دارد یک کار معمولی انجام دهد. مثلا به سر کار برود، یک قهوه بنوشد، در کافه محلی یک روزنامه بخواند یا حتی در پارک قدم بزند و همین کارهای ساده، همیشه به یک ماجرای عجیب و خنده‌دار تبدیل می‌شوند. شخصیت های انیمیشن سریالی مستر بین یعنی تدی خرسه، ایرما، پیرزن صاحب‌خانه و گربه یک چشم او هم همیشه در این موقعیت‌ها حضور دارند و البته که حضورشان، همیشه ماجرا را پیچیده‌تر هم می‌کند!

جزئیات جالب کارتون سریال مستر بین

فصل اول کارتون جدید Mr. Bean در سال 2002 ساخته شد و با استقبال بی‌نظیر کودکان و بزرگسالان از مستر بین کارتونی، ساخت این سریال تا سال 2019 ادامه پیدا کرد. مخاطبان در این کارتون جذاب و طنز، با شخصیتی عجیب روبه‌رو هستند که دنیا را از زاویه دید خاص و عجیب خود، نگاه می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که هر فعالیت ساده یا حتی مشکل معمولی، برای کاراکتر اصلی به یک بحران کامل تبدیل شود. ترکیب این اتفاقات با صداگذاری‌های جذاب و حالت‌های چهره کاراکتر اصلی، به موفقیت هر چه بیشتر کارتون طنز مستر بین و محبوبیت آن کمک کرده است.
انیمیشن سریالی مستر بین به دلیل استقبال مخاطبان در چند فصل ساخته شده و تقریبا بدون دیالوگ است. بچه‌های خیلی کوچک هم به‌راحتی می‌توانند داستان هر اپیزود را دنبال کنند و از دیدن ماجراهای جذاب آن لذت ببرند. پیشنهاد می‌کنیم پس از تماشا کارتون Mr. Bean با کیفیت بالا همراه با بچه‌ها، پس از تمام‌شدن هر قسمت، درباره ماجراهای آن اپیزود با فرزندان خود حرف بزنید و نکات مثبت کارتون را با هم مرور نمایید.

نکات آموزنده و مثبت برنامه کودک صامت مستر بین

تماشا این کارتون برای کودکان 7 سال به بالا کاملا مناسب است. برخی از مهم‌ترین پیام‌های مثبت این کارتون شامل موارد زیر هستند:

  • توانایی حل مسئله و اهمیت آن برای موفقیت در انجام کارها؛

  • بررسی دلیل خراب شدن هر موقعیت ساده برای کاراکتر اصلی؛

  • اهمیت حضور دوستان و اعضای خانواده در زندگی؛

  • بررسی رفتارهای مخرب شخصیت اصلی مثل حس رقابت شدید.

بچه‌ها با تماشا قسمت 1 کارتون مستر بین در فصل اول با حال و هوای کارتون و شخصیت کاراکتر اصلی آشنا می‌شوند. آن‌ها می‌بینند که مستر بین ترجیح می‌دهد همه کارها را به‌تنهایی انجام دهد، سعی می‌کند تحت هر شرایطی برنده شود و به ساده‌ترین نکات موجود در اطراف خود، هیچ توجهی نمی‌کند. همین موارد می‌توانند فرصت خوبی در اختیار شما بگذارند که با کودکان درباره انجام صحیح و درست کارها، حرف بزنید. به آن‌ها یادآوری کنید که حواس‌پرتی و عدم توجه به نکات و قوانین ساده، می‌تواند دردسرهای بزرگی ایجاد کند. 
کارتون سریالی مستر بین با اپیزودهای متنوع، انواع اتفاقات و ماجراهای جذاب و آموزنده را در 11 دقیقه به کودکان نشان می‌دهد. در قسمت اول کارتون مستر بین ، کاراکتر اصلی تنها با دیدن یک مستند کوتاه، تصمیم می‌گیرد عکاسی از حیات وحش را انجام دهد. ناگفته پیدا است که این کار، با انواع دردسرها و ماجراها همراه خواهد شد. از این بخش کمک بگیرید و درباره اهمیت کسب تخصص، تمرین و داشتن پشتکار کافی برای رسیدن به یک مهارت به‌ظاهر ساده، با بچه‌ها حرف بزنید.
یکی از قسمت‌های کارتون مستر بین درباره روبه‌رو شدن مستر بین با یک دوست تازه است که با ورود خود به زندگی مستر بین، باعث حسادت او می‌شود. این اپیزود هم فرصت خوبی است که با بچه‌ها درباره قوانین دوست‌شدن با دیگران، صحبت کنید. به آن‌ها روش‌های درست دوستی با دیگران و نحوه رفتار صحیح در محیط‌های متفاوت را یادآوری کرده و از آن‌ها بپرسید که از نظرشان، کدام رفتار دوست تازه مستر بین اشتباه بود؟ مستر بین باید در مقابل این رفتار اشتباه، چه برخوردی نشان می‌داد؟
یکی دیگر از قسمت‌های انیمیشن سریالی Mr. Bean ، درباره نگهداری آقای بین از ماهی قرمز دوست خود است که به یک بحران کامل تبدیل می‌شود. این اپیزود نیز فرصت خوبی است که با بچه‌ها درباره شرایط نگهداری از حیوانات کوچک و اهمیت مسئولیت‌پذیری حرف بزنید. مستر بین در این قسمت، هر بار با انجام یک حرکت تازه، اوضاع را خراب‌تر می‌کند و می‌توانید با فرزندان‌تان، دلیل هر کدام از این اتفاقات ناخوشایند را بررسی کنید. این تمرین ساده نحوه رفتار درست و یافتن بهترین راه حل در شرایط بحرانی را به کودکان آموزش خواهد داد.

تماشا و دانلود کارتون مستر بین با کیفیت بالا در آفرینک

در آفرینک امکان تماشا آنلاین کارتون کامل Mr. Bean با کیفیت بالا فراهم شده است. شما می‌توانید این کارتون را به‌صورت رایگان برای کودکان خود پخش کنید. امکان دانلود کارتون کامل مستر بین با کیفیت بالا از اپلیکیشن آفرینک وجود دارد. در آفرینک همه قسمت ها کارتون سریالی مستر بین را با بچه‌ها تماشا کرده و همراه هم از دیدن اتفاقات عجیب و بامزه این کارتون و شخصیت‌های جالب آن، لذت ببرید.

اگر فرزند شما از تماشا کارتون مستر بین لذت برد، پیشنهاد می‌کنیم کارتون برنارد و میگ میگ را نیز برای او در آفرینک پخش یا دانلود کنید.