آفرینک
X

سریال محله گل و بلبل عمو پورنگ (1395)

محله گل و بلبل عمو پورنگ

بچه ها، محله گل و بلبل و عمو پورنگ با شکل و شمایل تازه ­ای داره پخش میشه. قسمتهای قبل رو که یادتون هست؟ همه اتفاقات توی استودیو می افتاد. گفتگوهای ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • ایران
  • 3+ سال

فصل ۲ سریال محله گل و بلبل عمو پورنگ

معرفی سریال محله گل و بلبل عمو پورنگ

بچه ها، محله گل و بلبل و عمو پورنگ با شکل و شمایل تازه ­ای داره پخش میشه. قسمتهای قبل رو که یادتون هست؟ همه اتفاقات توی استودیو می افتاد. گفتگوهای عمو پورنگ با امیرمحمد و شیطنت های اون. خوب حالا برنامه یک فرق هایی کرده. شخصیت هایی به برنامه اضافه شدن و اتفاقات هم داره توی یک محله به اسم گل و بلبل می افتهراستی، محله گل و بلبل 2 کجاست؟ کسی آدرسش رو داره؟فکر نکنم. کسی نمیدونه این محله کجاست. فقط اگه برنامه رو ببینین میشناسیدش. عمو پورنگ یا همون داریوش فرضیایی برامون اینبار یک سورپرایز ویژه و عالی داره.

هدیه ویژه محله گل و بلبل

یک هدیه که قراره خیلی مفید و پرکاربرد باشه. حتمن شما هم به استفاده ای که بچه ها از فضای مجازی میکنن فکر کردین. اونجا که میرن با کی ها در ارتباطن؟ چه چیزهایی رو میبینن؟اصلن کسی هست که حواسش به بچه ها باشه؟ نکنه یک موقع!!خوب، بیایید با هم یک هورای بلند بکشیم. . . هورااااااااااااعموپورنگ و هدیه ویژه اش این قضیه رو حل کرده و قراره خیال بابا مامان ها راجع به این قضیه راحت شه. یک مجموعه از کارشناسها و نرم افزارهاشون که برای گوشی و تبلت و کامپیوتر آماده شده. توی اونها هم پر از فیلم و کارتون و انیمیشن های جدید و قدیمی هست. کنترل والدین هم داره، چطوری کار میکنه؟خوب مامانتون میتونه مشخص کنه چه ساعتهایی در روز، چه فیلمها و چه انیمیشن هایی و چقدر نگاه کنید. تازه راجع به هر فیلم و محتوایی هم کلی پیشنهاد و توضیحات وجود داره. یعنی مادرهاتون اگه خودشون هم فیلمها رو ندیده باشن میتونن متوجه شن اونها برای بچه ها خوب هست یا نه. راجع به گروه بندی داشتن و منظم و مرتب بودن فیلمها و انیمیشن ها هم بگم؟بجز خود عمو پورنگ و امیرمحمد، توی محله موزیکال گل و بلبل کلی بازیگر معروف دیگه هم هستن. آهنگ محله گل و بلبل هم که خیلی پرطرفدار و شنیدنی هست.