آفرینک
X

سریال شکارچیان ترول : داستان های آرکادیا Trollhunters : Tales of Arcadia (2016)

شکارچیان ترول Trollhunters

انیمیشن سریالی شکارچیان ترول Trollhunters با اسم های مختلفی شناخته میشه. ترول هانترز هم یک شکل دیگه اسمِ این سریال کارتونی در ایران هست. کارگردان این مجموعه ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 8.6 امتیاز
  • 7+ سال

فصل 1 سریال شکارچیان ترول

فصل 2 سریال شکارچیان ترول

فصل 3 سریال شکارچیان ترول

معرفی سریال شکارچیان ترول : داستان های آرکادیا

انیمیشن سریالی شکارچیان ترول Trollhunters با اسم های مختلفی شناخته میشه. ترول هانترز هم یک شکل دیگه اسمِ این سریال کارتونی در ایران هست. کارگردان این مجموعه گیرمو دل تورو Guillermo del Toro هست. احتمالن میشناسیدش، کارگردان فیلمهایی مثل پسر جهنمی Hellboy و حاشیه اقیانوس آرام Pacific Rim. توی این مجموعه انیمیشن هم باز با فضاهای آشنای این کارگردان مکزیکی روبه رو هستیم. فانتزی هایی با طعم طنز و کمدی. شبکه نتفلیکس Netflix هم ساخت و پخش این سریال رو انجام داده.

ترول ها موجودات غول مانندی هستن که زیر زمین زندگی میکنن. اونجا هم مثل دنیای انسانها صلح و صفا وجود داره اما ترول های شروری هم وجود دارن. ترول وحشی و خطرناکی به اسم گام گام که از دنیای تاریکی اومده دنیای آروم ترول ها رو تهدید میکنه. همیشه یک ترول قهرمان با یک سنگ جادویی انتخاب میشه تا از آرامش و دنیای اونها در برابر گام گام محافظت کنه. به این قهرمان شکارچی ترول میگن. در آخرین نبردی که بین ترول هانتر و گام گام شکل میگیره قهرمان دنیای سادگی و دوستی شکست میخوره. ولی در آخرین لحظه خودش رو به دنیای آدمها پرت میکنه تا سنگ جادویی به دست گام گام نیفته.

اگه اون صاحب سنگ جادویی بشه میتونه تمام دنیا رو تصاحب کنه. حالا وقت ورود انسانها به داستان هست. جیم پسربچه 15 ساله ای هست که با مادرش زندگی میکنه. شانس و تقدیر اینجوری شکل میگیره که اون سنگ جادویی رو پیدا میکنه. حالا جیم بصورت ناخواسته تبدیل به ترول هانترز و حامی دنیای ترول ها در برابر گام گام، موجود وحشی و بی رحم دنیاهای تاریک میشه. یعنی یک پسربچه معمولی میتونه دنیای ترول ها رو نجات بده؟برای اینکه بدونید چه اتفاقاتی در ادامه این انیمیشن فانتزی و کمدی میفته وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای اون بشینید. قسمتهای بعدی این سریال جذاب و دیدنی هم سال دیگه پخش میشه که اونها رو هم میتونید در آفرینک ببینید.

جوایز انیمیشن سریالی شکارچیان ترول Trollhunters

این مجموعه کارتونی در فصل جوایز آنی ، جایزه بهترین شخصیت پردازی سریال تلوزیونی رو برده. با انتشار قسمتهای بعدی این سریال باید منتظر جوایز بیشتری برای اون باشیم.