آفرینک
X

سریال تومی و رفقا (2005)

تومی و رفقا

انیمیشن تومی و رفقا درباره 5 موجود فضاییه که به کره زمین اومدن. اون‌ها با پسربچه 15 ساله‌ای به اسم تومی آشنا می‌شن. رفقای فضایی، جالب با ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 5.5 امتیاز
  • 3+ سال

معرفی سریال تومی و رفقا

انیمیشن تومی و رفقا درباره 5 موجود فضاییه که به کره زمین اومدن. اون‌ها با پسربچه 15 ساله‌ای به اسم تومی آشنا می‌شن. رفقای فضایی، جالب باید باشه. اون‌ها هیچ اطلاعی در مورد کره زمین، نحوه رفتار توی این سیاره، نحوه صحبت کردن و خیلی چیزهای دیگه ندارن. تومی بیچاره به تدریج باید به این موجودات این‌ها رو یاد بده. گاهی اوقات اون‌ها باعث می‌شن تا بقیه بچه‌ها تومی رو اذیت یا مسخره کنن. اما تومی وجود این موجودات رو پذیرفته و باهاشون کنار اومده. تومی با یکی از این موجودات فضایی به اسم دینکو صمیمی‌تر از بقیه‌اس اما در عین حال، دینگو از بقیه موجودات دردسرسازتره. البته یکی از دلایل مهم دردسرهایی که ایجاد می‌کنه اینه که کلمات و جملات تومی رو اشتباه متوجه می‌شه. اما در هر صورت اون خیلی سعی می‌کنه به تومی کمک کنه. این موجودات فضایی روی کره زمین چه کار می‌کنن؟در حقیقت این موجودات فضایی برای یه ماموریت مهم به کره زمین اومدن تا مقدمات حمله به این سیاره رو فراهم کنن و اطلاعات لازم رو به دست بیارن. خوب اگه میخواید بدونید رفقا میتونن جلو جنگ بین سیاره ای رو بگیرن یا نه وقت رو از دست ندید و به تماشای این انیمیشن جذاب و کمدی بشینید.

شخصیت‌های کارتون تومی و رفقا

تومی: شخصیت اصلی داستانه. اون یه پسربچه 15 ساله خوشحال و شاده که به مدرسه می‌ره و زندگی خوبی هم داره. تا این‌که موجودات فضایی به کره زمین میان و زندگی اون رو دچار تحول می‌کنن. دینکو: رییس موجودات فضایی به رنگ سبزه و در عین حال نزدیک‌ترین‌شون به تومی هست. گامپرز: بزرگترین موجود بین 5 تا موجودیه که به کره زمین اومدن. علاوه بر این اون اشتهایی زیادی به خوردن داره. البته نه فقط غذا بلکه گاهی چیزهایی دیگه‌ای مثل کفش‌ها رو هم می‌خوره. با این‌که خیلی زور داره و قویه، خیلی هم ترسو هست. سوانکی: اون باهوش‌ترین فرد گروه و در عین حال خودرای و مغروره. اون از چیزهای فانتزی و همچنین ماساژ خیلی خوشش میاد. فلیپ: این یکی خیلی پرجنب و جوشه و یه کمی هم شبیه طوطیه. اینقد هم تند تند حرف می‌زنه درست نمی‌شه فهمید چی داره می‌گه. اسکرافی: آخرین فرد گروه که شبیه یه سگه و اون هم خیلی بالا و پایین می‌پره و خیلی هم بامزه‌اس.