آفرینک
X

سریال بن تن Ben 10 (2005)

بن تن Ben 10

مجموعه کارتون بن تن Ben 10 داستان پسر کوچولوی بازیگوشی به نام بن تنیسون هست. بن تن ساعتی به اسم  اوم نیتریکس Omnitrix  پیدا می‌کنه. این ساعت ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.0 امتیاز
  • دوبله
  • 12+ سال

فصل 1 سریال بن تن

فصل 2 سریال بن تن

معرفی سریال بن تن

مجموعه کارتون بن تن Ben 10 داستان پسر کوچولوی بازیگوشی به نام بن تنیسون هست. بن تن ساعتی به اسم  اوم نیتریکس Omnitrix  پیدا می‌کنه. این ساعت جالب و هیجان‌انگیز با تغییر دی ان ای بن می‌تونه اون رو به موجودات عجیب و غریبی تبدیل بکنه. بن از این تبدیل‌ها برای کمک به مردم، مبارزه با شرورها و بیگانگانی که قصد از بین بردن کره زمین رو دارند؛ و هم‌چنین برای ‌جلوگیری از بلایای طبیعی استفاده می‌کنه. برای همین بن خیلی مشهور می‌شه. اما این شهرت زیاد، کارش رو برای مبارزه و روبرو شدن با مشکلات، سخت‌تر می‌کنه. بعدها که بن تن با افراد جدیدی به نام گوئن و کوین (که قبلا یکی از دشمنان بن بوده) آشنا می‌شه. اونا در یکی از مبارزاتشون برای نجات زمین، مجبور به مبارزه با بیگانه‌ای به نام ویلگاکس میشن. تو این مبارزه بن ساعت شگفت‌انگیزاش رو از دست میده و تصمیم می‌گیره که از ساعت جدیدی برای مبارزاتش استفاده کنه. از این کارتون جذابِ ماجراجویانه و اکشن تا الان 5 فصل پخش شده. هر قسمت داستان متفاوتی داره و اتفاقهای تازه‌ای برای بن می‌افته.

شخصیت‌های کارتون بن تن Ben 10

بن تنیسون: پسر بچه بازیگوشی که ساعت جادویی به دست میاره و این ساعت بهش قدرت خارق‌العاده‌ای میده. گوئن تنیسون: دختر عموی بن که ۱۰ سالشه و تو مبارزه‌های بن کمکش می‌کنه. کوین لوین: کوین ۱۱ سالشه. اون اول یکی از دشمنان بن بوده اما بعد تبدیل به دوستش میشه و تو مبارزات، کمکش می‌کنه. روک بلانکو: از سیاره روونا اومده و یه لوله‌کشه. روک بعد از این‌که کوین و گوئن از بن جدا میشن، بهش ملحق میشه. روک یه جنگنده ماهره. ماکس تنیسون: پدربزرگ بن و گوئنه که ۶۰ سالشه. بن قدرت‌های ماورایی‌اش رو از پدر بزرگش به ارث برده. این کارتون ماجراجویانه جایزه‌های زیادی برده. از جمله سال ۲۰۰۹ جایزه امی بهترین تلفیق صدا رو گرفته. این مجموعه در فصلها و قسمتهای مختلف تولید و پخش شده که در آفرینک میتونید همه اونها رو با دوبله فارسی ببینید.

شعار تبلیغاتی کارتون بن تن Ben 10

تنها قسمت کوچکی از او یک پسربچه است، بخش بزرگی از او یک قهرمان است!