آفرینک
X

استوارت کوچولو Stuart Little

استوارت کوچولو Stuart Little

فیلم استوارت کوچولو Stuart Little داستان یک موش سخنگو هست. این فیلم کمدی براساس رمانی با همین اسم ساخته شده و ترکیبی از شخصیت‌های واقعی و خیالیه. ... ادامه متن

  • آمریکا
  • دوبله
  • 3+ سال

معرفی استوارت کوچولو

فیلم استوارت کوچولو Stuart Little داستان یک موش سخنگو هست. این فیلم کمدی براساس رمانی با همین اسم ساخته شده و ترکیبی از شخصیت‌های واقعی و خیالیه. داستان از این قراره که یه روز، خانم النور و آقای فردریک به یک یتیم‌خانه میرن تا بچه‌ای رو به فرزندی قبول کنن. البته اونا یه پسر دارن که اسمش جورج هست.

اونا وقتی استوارت دوست‌داشتنی رو می‌بینن تصمیمشون عوض میشه و به جای یه بچه واقعی، یه موش رو به فرزندی قبول میکنن. اما آیا جورج هم با این قضیه موافقه؟به نظر می‌رسه جورج اصلا دوست نداره استوارت رو به عنوان برادر خودش قبول کنه. از طرف دیگه، یه شخصیت دیگه هم تو داستان هست که برای استوارت می‌تونه دردسرساز بشه و اون گربه‌ خانواده لیتل به اسم اسنوبل هست.

خب، طبیعیه که این گربه از استوارت خوشش نیاد. بنابراین وقتی استوارت وارد خونه می‌شه تازه گرفتاری‌هاش شروع می‌شه و همین قضیه باعث می‌شه گاهی اتفاقات خنده‌داری تو داستان بیافته. مثلا یه بار جورج ناخواسته استوارت رو به همراه لباس‌های چرک، توی لباسشویی می‌اندازه. اما یه روز به صورت اتفاقی استوارت وارد اتاق اسباب‌بازی‌های جورج می‌شه و قایق اونو می‌بینه. اونا تصمیم می‌گیرن که قایق رو تعمیر کرده و توی یه مسابقه شرکت کنند. ولی یه روز قبل از مسابقات ابزار کنترلی قایق خراب می‌شه.

آیا اونا موفق می‌شن به مسابقات برن یا نه؟باید دید چه اتفاقی می‌افته. البته این وسط، از اسنوبل، گربه ناقلای داستان هم نباید غافل شد. اون به همراه یکی از دوستای خودش تلاش می‌کنه به هر شکل ممکن، استوارت رو از خونه بیرون بندازن. اگه میخواید بدونید در ادامه چه اتفاقاتی برای استوارت و بقیه شخصیت ها میفته پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این فیلم ماجراجویانه و کمدی بشینید. زبان اصلی فیلم انگلیسی هست ولی شما میتونید در آفرینک دوبله فارسی اون رو ببینید.

بازیگران مهمی توی این فیلم بازی کردن. جینا دیویس Geena Davis نقش مادر و هیو لوری Hugh Laurie هم نقش پدر استوارت رو بازی میکنن. مایکل جی فاکس Michael J. Fox هم صداپیشگی این موش بامزه و شجاع رو برعهده داره. قسمتهای سینمایی و تلوزیونی مختلفی از داستانهای این موش بازیگوش ساخته شده که در آفرینک میتونید نسخه و قسمتهای مختلفی از اون رو ببینید.

شعار تبلیغاتی فیلم استوارت کوچولو  Stuart Little این هست

خانواده کوچولو بزرگ میشود.