آفرینک
X

آخرین کنترل کننده باد The Last Airbender (2010)

آخرین کنترل کننده باد The Last Airbender

فیلم سینمایی آخرین کنترل کننده باد The Last Airbender در واقع اقتباسی هست از فصل اول سریال آخرین بادافزار . توی فیلم هم دوباره با قهرمانهایی از قبایل مختلف ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 4.2 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • 7+ سال
  • FHD

معرفی آخرین کنترل کننده باد

فیلم سینمایی آخرین کنترل کننده باد The Last Airbender در واقع اقتباسی هست از فصل اول سریال آخرین بادافزار . توی فیلم هم دوباره با قهرمانهایی از قبایل مختلف روبه رو هستیم که میتونن عناصر طبیعی رو به کنترل خودشون در بیارن. حقیقتن اگه من میتونستم باد رو به کنترل دربیارم بهش دستور میدادم یک کم بوزه و هوا رو خنک کنه. در فیلم آخرین بادافزار جهان به چهار بخش تقسیم شده. هر کدوم از این قسمتها با توانایی کنترل یکی از عناصر طبیعی شناخته میشه. این چهار عنصر آب و باد و خاک و آتش هستن. این چهار قبیله تحت رهبری یک نفر که اسمش آواتار Avatar  هست و میتونه هر چهار تا عنصر رو کنترل کنه  و صلح رو به جهان بیاره. اگه قرار به انتخاب بود من خودم آتش رو انتخاب میکردم ولی متاسفانه اینجا آتش، آدم بده هست و آدم بدها هم که همیشه شکست میخورن. در ابتدای فیلم آواتار جوان که از قبیله باد هست گم شده و جهان در آشوب و هرج و مرج هست. قبیله آتش که وضع رو به هم ریخته میبینه تصمیم میگیره لشکرکشی کنه و دنیا رو تصرف کنه. حالا که آواتاری نیست تا از دنیا محافظت کنه پس مشکلی برای اون وجود نداره و به مدت 100 سال دنیا در دست قبیله و رهبر آتش قرار میگیره. ولی اصلن معلوم هست چه بلایی سر آواتار اومده؟! سوکا Sokka و کاتارا Katara خواهر و برادری از قبیله آب در دهکده کوچکی نزدیک قطب جنوب هستن. اونها موقع شکار کوه یخی اسرارآمیزی رو پیدا میکنن که داخل این کوه یخی پسربچه 12 ساله ای فریز شده و به خواب رفته. خوب، آواتار پیدا شد ولی الان زمان اون هست که آنگ Aang رو از خواب بیدار کنن و بهش بگن که باید دنیا رو نجات بده. بنظرتون پسربچه ای که 100 سال خواب بوده میتونه دنیا رو نجات بده؟ اصلن علاقه ای به این کار داره؟ برای اینکه ادامه داستان رو بفهمید و از نتیجه جنگ بین آتش و باد خبردار بشید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویانه بشینید. زبان اصلی این فیلم انگلیسی هست و شما در آفرینک میتونید اون رو با زیرنویس فارسی ببینید.

شعار تبلیغاتی فیلم سینمایی آخرین کنترل کننده باد The Last Airbender

چهار ملت و یک سرنوشت. کارگردان و نویسنده این فیلم سینمایی ام. نایت شیامالان هست. اون کارگردان فیلمهای مهمی مثل حس ششم و نشانه ها هست.