آفرینک
X

ماموریت در لندن 2 Agent Cody Banks 2: Destination London (2004)

ماموریت در لندن 2 Agent Cody Banks 2: Destination London

فیلم ماموریت در لندن درباره پسری به اسم کُدی بَنکس هست. کدی توی کمپ تابستانی به عنوان جاسوس جوان CIA برای آموزش دیدن حاضر شده است. وقتی که گروهی از سربازان ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 4.5 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 12+ سال
  • HD

معرفی ماموریت در لندن 2

فیلم ماموریت در لندن درباره پسری به اسم کُدی بَنکس هست. کدی توی کمپ تابستانی به عنوان جاسوس جوان CIA برای آموزش دیدن حاضر شده است. وقتی که گروهی از سربازان CIA قصد داشتن سرکنسول ویکتور دیاز رو بدزدند، کُدی به او کمک می­کنه که از مهلکه فرار بکنه. بعد از آن به کُدی اطلاع می­دن که ویکتور دیاز دیسک­های حاوی مطالب محرمانه­ای رو دزدیده. حالا کُدی قراره برای پَس گرفتن اطلاعات به سمت ویکتور دیاز بره. در بریتانیا، کُدی به عنوان نوازنده­ ای از دسته نوازندگان تابستانی در املاک کَن ورث معرفی می­شه. درواقع باید جاسوسی لرد دانکن کن ورث مالک اون جا رو بکنه. طی مدتی که کُدی ماموریت سری خودش رو از بقیه دانش آموزای اونجا پنهان می­کنه، دزدکی در محوطه چرخ می­زنه تا از روابط ویکتور دیاز و دانکن که با هم شراکت دارن سر در بیاره. کُدی مدارکی پیدا می­کنه که نشون می­ده دانکن و ویکتور دیاز ماده­ ای رو کشف کردن که می­تونه با در اختیار گرفتن ذهن افراد اونا رو در اختیار خودشون بگیره. دانکن ماده اش رو به سگی خورانده، حالا سگه می­تونه نوشیدنی سرو کنه و پیانو بزنه!بنظرتون کدی می‌تونه نقشه های دیاز رو برداره و ماموریت‌اش رو به انجام برسونه؟فیلم "ماموریت در لندن" که در آن نوجوون جاسوسی سعی در پیدا کردن برنامه­ به سرقت رفته­ ای میکنه محصول سال 2002 کشور آمریکاست. این فیلم مشهورترین ساخته کارگردان این فیلم کوین آلن است. شما می‌تونید دوبله فارسی این انیمیشن ماجراجویانه و اکشن رو این‌جا ببینید.

شخصیت­های فیلم ماموریت در لندن

کُدی: جاسوس جوانی که بهش ماموریت دادن تا دنبال اطلاعات فوق محرمانه دزدیده شده بره. ویکتور دیاز: سرکنسولی که با دزدیدن مطالب محرمانه از کمپ آموزشی CIA دنبالش هستند. لرد دانکن: فرد با نفوذ انگلیسی که با همکاری دیاز در حال دست پیدا کردن به آزمایشها و طرح­های خطرناکیه.