آفرینک
X

اسکاونجر هانت Scavenger Hunt (2003)

اسکاونجر هانت Scavenger Hunt

فیلم اسکاونجر هانت Scavenger Hunt یک اسم طولانی تر داره. Clubhouse Detectives in Scavenger Hunt اسم اصلی این فیلم کمدی و ماجراجویانه آمریکایی هست. داستان رف ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 6.6 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • 7+ سال

معرفی اسکاونجر هانت

فیلم اسکاونجر هانت Scavenger Hunt یک اسم طولانی تر داره. Clubhouse Detectives in Scavenger Hunt اسم اصلی این فیلم کمدی و ماجراجویانه آمریکایی هست. داستان رفاقت ها و ماجراجویی هایی که در دوران کودکی هامون میکنیم. اگه وارد یک قضیه پلیسی و جنایی بشید چی کار میکنید؟فوری زنگ میزنید به 110 یا اینکه خودتون سعی میکنید سر از ماجرا در بیارید؟خوب پس اگه دنبال مقداری ماجراجویی و خطر کردن هستین باید این فیلم جذاب و باحال رو ببینید. دیو Dave و آلی Alli و دز Dez و اسکات Scott چهار تا رفیق نوجوان با دوچرخه هاشون هستن. ولی اگه خطر و آدم بدها شروع به فعالیت کنن دیگه اونها فقط چهار تا نوجوان ساده نیستن. تبدیل به کاراگاه هایی با شهامت و دقت میشن. توی یک جشن تولد شاد و پر از کیک و بادکنک چهار تا کاراگاه ما با یک مورد مشکوک روبه رو میشن. یک نقاشی معروف و گران قیمت که دزدیده شده به طور اتفاقی به دست اونها میرسه. اینجاست که داستان شروع میشه. رفقای فیلم ما عوض اینکه برگردن سر دوچرخه سواری و بازی های دیگه شون تصمیم میگیرن که دزد نقاشی رو پیدا کنن. حالا که آقای دزد نقاشی اش رو گم کرده حتمن دنبال یک نقاشی دیگه میره و یک پروژه دزدی دیگه. پس بچه ها فرصت دارن که براش نقشه بکشن و قبل از اینکه اون بخواد کاری بکنه گیرش بندازن. برای اینکه بفهمید داستان ماجراجویی بچه های نترس و باهوش داستان چی میشه پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این فیلم جذاب بشینید. زبان اصلی فیلم اسکاونجر هانت Scavenger Hunt انگلیسی هست ولی شما توی آفرینک میتونید اون رو با دوبله فارسی ببینید.

جزئیات فیلم اسکاونجر هانت Scavenger Hunt

این فیلم محصول کمپانی کید فیلمز Kid Films Inc هست. کارگردانش اریک هاندرشات Eric Hendershot هست. اسکاونجر هانت درواقع یک بازی فکری و گروهی هست، یک جورهایی تلاش برای کشف معما و حل مشکل. درست مثل همین فیلم.