آفرینک
X

سریال گجت بوی Gadget Boy (1997)

گجت بوی Gadget Boy

مجموعه کارتون گجت بوی Gadget Boy راجع به یک کارآگاه کوچولو هست. پسربچه ای که قراره پرده از رازهای بزرگی برداره ولی خوب یک مشکل کوچک داره، این پسربچه ما یک ک ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • کانادا
  • 6.8 امتیاز
  • 3+ سال

فصل 1 سریال گجت بوی

معرفی سریال گجت بوی

مجموعه کارتون گجت بوی Gadget Boy راجع به یک کارآگاه کوچولو هست. پسربچه ای که قراره پرده از رازهای بزرگی برداره ولی خوب یک مشکل کوچک داره، این پسربچه ما یک کم خنگ هست. اگه بدونید که شخصیتش رو از روی کارآگاه گجت اقتباس کردن دیگه سوالی براتون پیش نمیاد که این چرا اینجوری هست. گجت بوی خودش رو با سر در خطر و حادثه میندازه، اون عاشق کشف رازها و خطر کردن هست. فقط مشکل اینه که همیشه وسط دشواری و خطر گیر میکنه و احتیاج به کسی یا چیزی هست که نجاتش بده. باز هم مثل کارآگاه گجت، اون هم به وسیله اختراعات و وسایل پیشرفته اش یک جوری از مهلکه فرار میکنه تا دفعه بعد دوباره چه دسته گلی به سر بده. مهمترین وسیله فرارش هم ملخ هایی هست که روی کلاهش نصب کرده و تبدیل به هلکوپتر میشه و پرواز میکنه و میره. ولی خوب فقط تکنولوژی و ملخ های پرنده نمیتونه همیشه آدم رو نجات بده و همیشه احتیاج به یک همکار و دوست خوب و قابل اعتماد هم هست. هدر Heather دوست باهوش و کاردان گجت بوی هست که بیشتر وقتها اون مشکلات رو حل میکنه ولی اعتبار و افتخارش به گجت میرسه. هدر یک سگ روباتی به اسم جی-9 G-9 هم داره که درواقع مغز متفکر و حلال مشکلات هست. اگه میخواید با ماجراجویی های این گروه بیشتر آشنا بشید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این مجموعه کمدی و فانتزی بشینید. زبان اصلی این مجموعه انگلیسی هست ولی شما در آفرینک میتونید با دوبله فارسی اونها رو ببینید.

شخصیت های مجموعه کارتون گجت بوی  Gadget Boy

بجز قهرمان اصلی و هدر و جی-9 یک سری شخصیت شرور هم توی داستان هستن که همیشه هم نقشه هاشون شکست میخوره، امان از این شرورها که هیچوقت موفق نمیشن. اسپایدرا Spydra دشمن اصلی گجت و هر هست. اون همیشه یک ماسک صورتی میپوشه و ما هیچوقت صورتش رو نمیبینیم. بوریس Boris کرکس خانگی اسپایدرا هست که همیشه هم از صاحبش کتک میخوره و اذیت میشه. مولچ و هوموس Mulch and Hummus هم دو تا برادر دوقلوی جنایتکار هستن که برای اسپایدرا کار میکنن. اسپایدرا اونها رو برای انجام کارهای سخت و کثیف میفرسته ولی چه انتظاری داره ازشون؟ اونها یک جفت شکست خورده مادرزاد هستن.