آفرینک
X

سریال مرد عنکبوتی نهایی Ultimate Spider-Man (2012)

مرد عنکبوتی نهایی Ultimate Spider-Man

کارتون مرد عنکبوتی نهایی Ultimate Spider-man درباره ماجراجویی پیتر پارکر نوجوان است که این بار در یک گروه سری، باید به مبارزه‌های خود ادامه دهد! ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.2 امتیاز
  • دوبله
  • 7+ سال

فصل 4 سریال مرد عنکبوتی نهایی

فصل 3 سریال مرد عنکبوتی نهایی

فصل 2 سریال مرد عنکبوتی نهایی

فصل 1 سریال مرد عنکبوتی نهایی

معرفی سریال مرد عنکبوتی نهایی

سریال مرد عنکبوتی که با اسم «اسپایدرمن نهایی» هم در ایران مشهور شده است، با یک ماجرای عجیب و ساده شروع می‌شود. پیتر پارکر 16 ساله، یک سال پس از درگذشت عموی‌اش، به‌عنوان اسپایدرمن و قهرمان تنهای شهر، در حال مبارزه با مجرم‌های خطرناک است که با حضور نیک فیوری در زندگی او، همه چیز تغییر خواهد کرد. اگر دقیقا نمی‌دانید منظور ما چیست و نیک فیوری کیست، چند دقیقه با ما بمانید تا خلاصه این کارتون را برای شما بگوییم و نکات مهم این سریال را با هم مرور کنیم. پس از آن می‌توانید هر چه سریع‌تر تماشا سریال مرد عنکبوتی نهایی با دوبله فارسی را همراه با فرزندان‌تان شروع کرده و درباره جزئیات مهم، آموزنده و جذاب این کارتون، با هم صحبت کنید!

داستان کارتون مرد عنکبوتی نهایی درباره چیست؟

نیک فیوری، سرپرست گروه مخفی و سری شیلد است و با چند ابرقهرمان قدرتمند، کار می‌کند. نیک در یک روز عادی، با مرد عنکبوتی داستان ما ارتباط برقرار کرده و یک پیشنهاد عالی به او می‌دهد. نیک از پیتر می‌خواهد که یک دوره آموزشی ابرقهرمانی را پشت سر بگذارد و در صورت موفقیت، در کنار وایت تایگر، پاور من و آیرون فیست، کار کند. پیتر هم با خوشحالی این پیشنهاد را می‌پذیرد و حالا باید در کنار وظایف خودش به‌عنوان یک دانش‌آموز عادی در دبیرستان، دوره آموزشی سخت را هم پشت سر بگذارد و پس از آن هم با مجرمان خطرناک مبارزه کند! فکر می‌کنید موفق خواهد شد؟

چرا کودکان باید کارتون Ultimate Spider-Man با دوبله فارسی را تماشا کنند؟

از همان قسمت اول سریال مرد عنکبوتی نهایی در فصل 1 ، کودکان با یک کاراکتر نوجوان و نسبتا عادی، روبه‌رو می‌شوند. کاراکتر اصلی همان چالش‌ها و مشکلات روزمره کودکان را دارد و به همین خاطر، مخاطبان کودک و نوجوان ارتباط بسیار خوبی با او برقرار خواهند کرد.
داستان مهیج، اتفاقات تاثیرگذار و طنز موجود در هر قسمت، باعث شد که از قسمت 1 سریال مرد عنکبوتی نهایی ، بچه‌ها شیفته این نسخه کارتونی شده و همه اپیزودهای آن را با علاقه تمام، دنبال کنند. هر قسمت از این کارتون، یک داستان جذاب دارد و کاراکتر اصلی در طی آن، یک درس تازه یاد می‌گیرد. می‌توانید درباره نکات آموزنده هر اپیزود با هم گفت‌وگو کرده یا به‌صورت کلی، به موارد مهم و مثبت زیر اشاره نمایید:

پذیرفتن شرایط تازه و کمک گرفتن از یک راهنما

فصل اول سریال مرد عنکبوتی نهایی ، یک تغییر بسیار بزرگ در شخصیت مرد عنکبوتی را به بچه‌ها نشان می‌دهد. این ابرقهرمان همیشه به‌تنهایی فعالیت می‌کند، اما در این سریال، پیتر پارکر پس از حضور نیک فیوری، راهنمایی‌های او را می‌پذیرد، برای یافتن شرایط بهتر تلاش می‌کند و با وجود موفقیت‌های پیشین خود، مغرور نشده و با جدیت دوره آموزشی را پشت سر می‌گذارد.
تمام این بخش‌ها، می‌تواند به موضوع مکالمه شما و فرزندان نوجوان‌تان تبدیل شود. به آن‌ها یادآوری کنید که حتی ابرقهرمان‌ها، به کمک اطرافیان و مشاوران بزرگتر از خود نیاز دارند. بهتر است در زمان سردرگمی و ناامیدی، از اطرافیان کمک بگیرند و به آن‌ها اطمینان بدهید که در هر شرایطی، حتما از آن‌ها حمایت کرده و به هیچ عنوان، آن‌ها را سرزنش نمی‌کنید.

تلاش برای یافتن جایگاه خود در جامعه

کاراکتر اصلی در اپیزودهای فصل اول ، از سوی هم‌تیمی‌های خود پذیرفته نمی‌شود و به‌عنوان کودک، رانده می‌شود. این موضوع در فصل دوم کارتون مرد عنکبوتی نهایی تغییر می‌کند. پیتر در قالب مرد عنکبوتی خود را به بقیه اثبات کرده و در قسمت‌های مختلفی مثل قسمت 13 سریال مرد عنکبوتی نهایی در فصل 2 ، حضور مرد عنکبوتی برای نجات دادن هم‌تیمی‌اش، ضروری است.
این بخش نیز فرصت خوبی است که به کودکان یادآوری کنید که یافتن جایگاه فردی در جامعه، به تلاش و کوشش نیاز دارد. به آن‌ها بگویید که نباید برای پذیرفته‌شدن در گروه‌های دوستانه، شخصیت خود را زیر سوال ببرند. تنها باید مسیر درست را ادامه دهند و با افراد مناسب، امن و حمایت‌گر، آشنا شوند.

تقابل خوبی و بدی

در همه قسمت های کارتون مرد عنکبوتی نهایی از اولین فصل تا فصل چهارم ، مرد عنکبوتی و دوستان او باید با موجودات بدجنس و شرور مبارزه کنند. آن‌ها وظیفه محافظت از خود، شهر و دنیا را دارند و برای این کار، به کمک هم نیاز پیدا می‌کنند. تقابل خیر و شر، به‌صورت واضح و ملموس در این سریال انیمیشنی نشان داده می‌شود و می‌توانید پس از هر اپیزود، درباره اهمیت این تقابل دائمی در زندگی، با کودکان صحبت کنید. به آن‌ها بگویید که همه انسان‌ها در هر روز از زندگی خود با این تقابل مواجه می‌شوند و برای ماندن در مسیر صحیح، هر بار باید مسیر درست را با وجود همه سختی‌ها، انتخاب کنند.
علاوه بر این، اهمیت مسئولیت‌پذیری نیز از اولین اپیزود تا قسمت آخر کارتون مرد عنکبوتی نهایی مدام برای کودکان تکرار خواهد شد.

نکات مهمی که والدین پیش از پخش سریال مرد عنکبوتی نهایی باید به خاطر بسپارند

  • مبارزه‌های دائم و حرکات سریع کاراکترها، باعث شده که تماشای کارتون Ultimate Spider-Man برای کودکان 7 ساله و بزرگتر مناسب باشد.

  • درباره پنهان‌کاری پیتر با کودکان صحبت کنید و به آن‌ها بگویید که بچه‌ها نباید به دلیل ترس یا هر موضوع دیگری، اتفاقات مهم زندگی‌شان را از خانواده پنهان کنند.

  • اسپایدرمن یک کاراکتر به‌شدت محبوب و مشهور است و احتمالا بچه‌ها پس از تماشا انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی نهایی ، به خرید وسایل و اسباب‌بازی‌هایی با تم مرد عنکبوتی، علاقه پیدا کنند.

تماشا و دانلود کارتون مرد عنکبوتی نهایی با دوبله فارسی کامل در آفرینک

در آفرینک امکان تماشا کارتون کامل مرد عنکبوتی نهایی با دوبله فارسی کامل وجود دارد. می‌توانید همه قسمت ها کارتون Ultimate Spider-Man را برای کودکان به‌صورت رایگان و آنلاین، پخش کنید. علاوه بر پخش آنلاین، امکان دانلود سریال مرد عنکبوتی نهایی با دوبله فارسی کامل از اپلیکیشن آفرینک هم فراهم شده است. پس از دانلود همه قسمت‌ها، می‌توانید هر اپیزود را در یک شب تعطیل و آرام، با بچه‌ها و بقیه اعضای خانواده تماشا کرده و از دیدن ماجراجویی‌هایی پیتر و دوستان تازه او، حسابی لذت ببرید!

اگر فرزند شما از تماشا کارتون مرد عنکبوتی نهایی لذت برد، پیشنهاد می‌کنیم کارتون اسپایدی و دوستان شگفت انگیزش و کارتون مرد عنکبوتی به درون درون دنیای عنکبوتی را نیز برای او در آفرینک پخش یا دانلود کنید.