آفرینک
X

سریال خرگوش کوچولو سفید Petit Lapin Blanc (2010)

خرگوش کوچولو سفید Petit Lapin Blanc

مجموعه کارتون خرگوش کوچولو سفید Petit Lapin Blanc داستان یک پسربچه خرگوش سفید هست. راستی به یک خرگوش هم میشه گفت پسربچه یا چی باید بهش بگیم؟ میدونین که خرگو ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • فرانسه
  • 3+ سال

معرفی سریال خرگوش کوچولو سفید

مجموعه کارتون خرگوش کوچولو سفید Petit Lapin Blanc داستان یک پسربچه خرگوش سفید هست. راستی به یک خرگوش هم میشه گفت پسربچه یا چی باید بهش بگیم؟ میدونین که خرگوش ها جزو حیوانات محبوب برای کارتون سازی هستن، کلی کارتون و انیمیشن داریم که قهرمان اونها خرگوش ها هستن. فرودگاه خرگوش ها و هاپ خرگوش زبل و برر خرگوش و کلی کار دیگه که همه شون داستانهای خرگوشی میگن. تازه باستر بانی و باب بانی، خرگوش های باحال والت دیزنی هم هستن که خودشون کلی داستان های بامزه و عجیب غریب دارن. اما خرگوش کوچولوی ما که با خانواده و پدر و مادرش زندگی میکنه مثل همه بچه های کوچولوی دیگه یک خصوصیت منحصر بفرد داره، اونم مثل همه بچه های دنیا کنجکاو و ماجراجو هست. برای همین هر روز که از خواب بیدار میشه شروع میکنه به جستجو و ماجراجویی و داستان های جدید. دنیا همیشه برای بچه های کوچولو پر از شگفتی و اتفاق های تازه و هیجان انگیز هست. پس اگه شما هم مثل من دوست دارین با این خرگوش بامزه و باحال توی ماجراجویی هاش همراه بشید وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای مجموعه کارتون خرگوش کوچولو سفید بشینید. زبان اصلی این مجموعه فرانسوی هست اما شما در آفرینک میتونید اون رو با دوبله فارسی ببینید و ازش لذت ببرید.

جزئیات ساخت مجموعه کارتون خرگوش کوچولو سفید Petit Lapin Blanc

توی این مجموعه فقط یک صدا وجود داره که بجای خرگوش کوچولو حرف میزنه. چارلز شیرارد بلوم Charles Sirard-Blouin صدای اصلی مجموعه است ولی خوب شما در دوبله یک صدای دیگه رو میشنوید.