آفرینک
X

سریال باغ وحش کوچه 64 Zoo Lane 64 (2000)

باغ وحش کوچه 64 Zoo Lane 64

مجموعه کارتون باغ وحش کوچه 64 64 Zoo Lane داستان دختربچه هفت ساله ای به اسم لوسی Lucy هست. به نظرتون هیجان انگیزترین همسایه برای یک دختربچه چی میتونه باشه؟ ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • فرانسه
  • 6.4 امتیاز
  • 3+ سال

معرفی سریال باغ وحش کوچه 64

مجموعه کارتون باغ وحش کوچه 64 64 Zoo Lane داستان دختربچه هفت ساله ای به اسم لوسی Lucy هست. به نظرتون هیجان انگیزترین همسایه برای یک دختربچه چی میتونه باشه؟ فرودگاه؟ باشگاه فوتبال؟ بستنی فروشی؟ نه، جذاب ترین همسایه یک دختربچه باغ وحش هست. لوسی هر شب با یکی از حیوانات باغ وحش یک داستان برامون تعریف میکنه. چه عالی، من همیشه دلم یک فیل میخواست که باهاش رفیق فابریک بشم و با همدیگه بادوم هندی بخوریم. دوستای باغ وحشی لوسی هر کدوم اسم و رسم مشخصی دارن. مثلن جورجینا زرافه و نلسون فیلِ و تیکلس و گیگلس میمونِ و بوریس خرسِ و مالی، اسب آبی. داستان های این مجموعه راجع به دوستی و مسئولیت پذیری هست. دوستی ها اینجوری هست که مثلن جورجینا شبها لوسی رو به تختخوابش میبره و میخوابوندش. براش لالایی میگه یا داستان قبل از خواب میخونه. فقط من نگران اینم که یک زرافه با اون گردن درازش چطوری توی اتاق یک دختربچه جا میشه! ولی خوب، شما نگران نباشید، حتمن یک فکری براش کردن. بقیه قسمتهای مجموعه همینجوری هست. هر شب یکی از حیوانات به اتاق خواب لوسی میاد و براش یک داستان قبل از خواب میگه. وقت رو از دست ندید و همین الان با لوسی به تماشا و گوش کردن قصه های مختلف بشینید. اصل مجموعه باغ وحش کوچه 64 برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در 104 قسمت ساخته شده ولی شما توی آفرینک میتونید منتخب قسمتهای اون رو با دوبله فارسی ببینید. برای آشنا شدن با دنیای فانتزی و خانوادگی لوسی و دوستهای باغ وحشش وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این مجموعه بشینید.

جزئیات ساخت مجموعه کارتون باغ وحش کوچه 64 64 Zoo Lane

خالق این مجموعه فانتزی و جذاب آن رومبات An Vrombaut هست. قسمتهای مختلف این مجموعه نویسنده و کارگردان های مختلفی داره ولی صداپیشگان انگلیسی اون ثابت بودن.