آفرینک
X

سریال نلی و سزار Nelly & Caesar (2009)

نلی و سزار Nelly & Caesar

مجموعه کارتون نلی و سزار Nelly & Caesar داستان یکی از عجیب ترین دوستی های دنیاست. یک موش کوچولو با یک قورباغه سبز، صمیمی ترین دوستان هم هستن. حالا اگه ش ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • فرانسه و کانادا

فصل 1 سریال نلی و سزار

معرفی سریال نلی و سزار

مجموعه کارتون نلی و سزار Nelly & Caesar داستان یکی از عجیب ترین دوستی های دنیاست. یک موش کوچولو با یک قورباغه سبز، صمیمی ترین دوستان هم هستن. حالا اگه شما یک دوستی دارین که قدش بلندتر از خودتونه، یا مثلن وزنش بیشتره و این چیزها اصلن خودتون رو ناراحت نکنید. دوست خوب باید با آدم همراه و رفیق باشه و حال آدم رو بفهمه و خوب کنه. این که از نظر ظاهری با همدیگه فرق داشته باشن اصلن مهم نیست. مثلن به دوستی باب اسفنجی و پاتریک نگاه کنید. اصلن شبیه هم نیستن ولی بهترین دوستای همدیگه هستن. نلی اسم دختر خانم موشی داستان ما هست و سزار هم پسربچه قورباغه. اونها هر کاری که فکرش رو بکنید رو با همدیگه میکنن و همین اون کارها رو لذت بخش تر میکنه. از جستجو دنبال گنج های گمشده بگیر تا مسابقه دادن و ساختن قصرهای شنی و آواز خوندن توی گروه های موسیقی. همیشه اتفاق و ماجرایی هست که سر راه اونها قرار بگیره و براشون ماجراجویی ایجاد کنه. البته فکر نکنید که اونها تنها هستن و کسی دور و برشون نیست. نه، کلی دوست باحال و قشنگ هم دارن ولی بهترین دوست همیشه یک نفر هست و بقیه دوستهای معمولی ان. هر روزشون رو با همدیگه میگذرونن و چیزهای فوق العاده هیجان انگیزی رو تجربه میکنن. نلی یک دختربچه پر از شور و نشاط و هیجان هست و سزار هم که بهترین دوستشه معمولن از اون تاثیر میگیره و شاد و خوشحال هست. آدم باید اینجوری بهترین دوستهاش رو انتخاب کنه. اگه شما هم مثل من مشتاقید که داستانهای مختلف این دو تا دوست رو ببینید و باهاشون همراه باشید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای مجموعه کارتون نلی و سزار بشینید. زبان اصلی این انیمیشن فرانسوی هست اما شما میتونید در آفرینک اون رو با دوبله فارسی ببینید.

جزئیات ساخت مجموعه کارتون نلی و سزار Nelly & Caesar

جولیان داداریو Julian D'Addario صداپیشه هر دو شخصیت نلی و سزار هست. پلنت نمو انیمیشن Planet Nemo Animation هم تولید و پخش این مجموعه رو بر عهده داشته.