آفرینک
X

سریال دانلد داک Donald Duck (1934)

دانلد داک Donald Duck

دانلد داک Donald Duck مشهورترین اردک دنیا است. با اون لباس و کلاه آبی رنگ ملوانی و صدای منحصر به فرد اردکی اش که همیشه هم کلی بدشانسی و اتفاق های عجیب غریب ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا

معرفی سریال دانلد داک

دانلد داک Donald Duck مشهورترین اردک دنیا است. با اون لباس و کلاه آبی رنگ ملوانی و صدای منحصر به فرد اردکی اش که همیشه هم کلی بدشانسی و اتفاق های عجیب غریب براش پیش میاد. بخاطر اینکه آبزی هست و شناگر، پس لباسش هم باید مربوط به تخصصش باشه. مثلن اگه عقابی چیزی بود باید لباس خلبانی می پوشید و عینک ری بن میزد.  دانلد اردکه هم مثل خیلی دیگه از شخصیت های کارتونی مثل گوفی و میکی موس و ... توسط والت دیزنی Walt Disney طراحی و خلق شده. پس باید منتظر همون شوخی ها و لحظات شاد و عالی باشیم. دانلد اولین بار توی کارتون مرغ کوچک باهوش The Wise Little Hen سر و کله اش پیدا شد. کم کم انقدر شخصیتش محبوب شد و همه باهاش حال کردن که خودش یک برنامه جداگونه شد و داستانهای خودش رو شروع کرد. اون متولد 13 ژوئن هست و بیشتر بدبیاری هاش بخاطر همین هست، میدونید که، بدشانسی که عدد 13 میاره. اون رو بیشتر بخاطر نطق و خطابه های بلند بالا و عجیب و غریبش میشناسن و البته به خاطر خون گرمی و اینکه فوری با همه دوست میشه. دانلد از دهه 1930 تا امروز که بیشتر از 80 سال از عمرش میگذره جزو محبوبترین شخصیت های کارتونی و عروسکی دنیا هست. اون توی کتاب های کامیک و فیلم ها و آهنگ های زیادی سر و کله اش پیدا شده و در کل یکی از مهمترین شخصیت های والت دیزنی و هالیوود هست. خلاصه که از سالها قبل رقابت سخت اما دوستانه ای بین شخصیت های دوست داشتنی والت دیزنی مثل میکی موس و گوفی و دانل داک و ... برقراره که کدومشون میتونه بیشتر از بقیه بچه ها رو سرگرم و خوشحال کنه. پس بهتون توصیه میکنم وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این مجموعه کارتون جذاب و باحال با دوبله فارسی بشینید.

جزئیات ساخت مجموعه کارتون دانلد داک Donald Duck

همون طور که گفتم، خود والت دیزنی شخصیت دانل داک رو طراحی کرد اما در ادامه گروه خلاقی که اون سالها آقای دیزنی رو همراهی میکردن، شخصیتش رو گسترش دادن و داستانهای مختلفی براش تعریف کردن. کسانی مثل جک هانا Jack Hannah و دیک لاندی Dick Lundy.