آفرینک
X

سریال تام و جری Tom and Jerry (1940)

تام و جری Tom and Jerry

مجموعه کارتون تام و جری Tom and Jerry که بعضی وقتها بهش موش و گربه هم میگیم جزو قدیمی ترین و محبوب ترین کارتونهای هر کسی هست. تقریبن همه بچه های دیروز و امر ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 8.1 امتیاز
  • 3+ سال

فصل 1 سریال تام و جری

معرفی سریال تام و جری

مجموعه کارتون تام و جری Tom and Jerry که بعضی وقتها بهش موش و گربه هم میگیم جزو قدیمی ترین و محبوب ترین کارتونهای هر کسی هست. تقریبن همه بچه های دیروز و امروز خاطراتی از این موش و گربه دارن. پوستر مجموعه تان و جری هم اینطوری هست که این دو تا خیلی شاد و خندون کنار هم نشستن و لبخندهای بزرگ و قشنگی میزنن. البته خیلی به این صورت های خندون و شاد اعتماد نکنید، همین که کارتون شروع شه میبینید که اونها چه بلاهایی که سر هم نمیارن. خوبیش اینه که در نهایت هیچکدومشون زخمی نمیشن و آسیب نمیبینن. این مجموعه از دهه 1940 شروع شده و تا الان هم ادامه داره و قسمتهای جدیدی ازش ساخته میشه. تقریبن داستان اصلی همه قسمتها اینجوری هست که تام داره دنبال جری میدوه تا گیرش بندازه. بیشتر مواقع هم بخاطر اینکه جری شانس میاره یا حقه میزنه یا اینکه در کل خیلی باهوشتر از تام هست دست گربه داستانمون بهش نمیرسه. البته همیشه هم اینطوری نیست که اونها با هم دعوا داشته باشن، قسمتهایی هم هست که با هم رفاقت میکنن و نگران هم میشن. تام و جری هیچوقت دیالوگی با همدیگه ندارن و حرف نمیزنن. درواقع وقتشون رو با حرف زدن و این چیزها حروم نمیکنن. همیشه دلیلی برای اینکه دنبال هم بدون و همدیگه رو اذیت کنن دارن. همیشه هم راه های جدید و هیجان انگیزی برای خندون و شاد کردن ما پیدا میکنن. اگه دلتون برای این موش و گربه دوست داشتنی و فراموش نشدنی تنگ شده وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای قسمتهای مختلف اون بشینید. در آفرینک میتونید نسخه سینمایی انیمیشن تام و جری جویندگان گنج اونها رو هم ببینید.

شخصیت های مجموعه کارتون تام و جری Tom and Jerry

اسپایک Spike همون سگ بولداگی هست که توی خیلی از قسمتها میبینیمش. بیشتر مواقع در حال کتک زدن تام هست ولی بعضی وقتها هم تام و جری همدست میشن تا حال اون رو بگیرن. بوچ Butch یک گربه سیاه سیگاری هست که اون هم بدش نمیاد جری رو بخوره! نیبلز Nibbles هم یک موش کوچولوی خاکستری رنگه که برادر زاده جری هست و توی بعضی قسمتها سر و کله اش پیدا میشه. مامی Mammy هم یک خانم سیاه پوست هست که ما فقط پاهاش رو میبینیم. اون معمولن وسط دعوای موش و گربه پیداش میشه و سعی میکنه فضا رو آروم کنه.