آفرینک
X

سریال النا از آوالور Elena of Avalor (2016)

النا از آوالور Elena of Avalor

مجموعه انیمیشن النا از آوالور Elena of Avalor داستان شاهزاده خانمی در یک سرزمین پر رمز و راز هست که به تازگی پادشاه سرزمینش شده. خوب برای یک دختر خانم نوجوا ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 6.8 امتیاز
  • دوبله
  • 7+ سال

فصل 1 سریال النا از آوالور

فصل 2 سریال النا از آوالور

معرفی سریال النا از آوالور

مجموعه انیمیشن النا از آوالور Elena of Avalor داستان شاهزاده خانمی در یک سرزمین پر رمز و راز هست که به تازگی پادشاه سرزمینش شده. خوب برای یک دختر خانم نوجوان که هنوز بیست سالش هم نشده وظیفه سخت و دشواری هست. خوب پس النا باید برای این ماموریت حسابی آماده و قوی بشه. البته قبل از همه اینها پرنسس النا تونسته کشورش رو از دست یک جادوگر خبیث نجات بده، چطوری؟ خوب، باید انیمیشن رو ببینید تا متوجه شید با چه دختر خانم قدر و قوی ای روبه رو هستید. ولی آدم هر چقدر هم قوی باشه، حتی اگه بتونه یک جادوگر خبیث رو شکست بده باز هم احتیاج به یاد گرفتن چیزهای جدید و قوی تر شدن داره.

آدم همیشه باید برای مقابله با مشکلات و اتفاقاتی که انتظارش رو نداره خودش رو آماده کنه و چیزهای جدیدی رو یاد بگیره. ماجراجویی های النا برای یاد گرفتن شیوه های حکومت و پادشاهی بهش یاد میده که اون باید عقل و خرد بیشتری به کار ببره، انعطاف پذیری بیشتری داشته باشه و با آدمهای مختلف بتونه همدردی و همفکری بیشتری انجام بده. بخاطر اینکه اون فقط 16 سالش هست، یک گروه بزرگ از مشاورین هم داره که به اون مشورت میدن و کمکش میکنن. اون کلی هم دوست و آشنا داره، یک پسرعمو به اسم استبان و یک دوست به اسم نائومی، خواهری به اسم ایزابل و سه تا دوستِ پرندهِ جادویی به اسم جاکوینز. عجب گروهی دور النا جمع شده!

اگه میخواید همراه ماجراجویی ها و چیزهای جدیدی که النا یاد میگیره بشید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این مجموعه انیمیشن باحال و هیجان انگیز بشینید. زبان اصلی مجموعه النا از آوالور انگلیسی هست و شما در آفرینک میتونید اون رو با زیرنویس فارسی ببینید. این مجموعه مثل مجموعه گیسو کمند محصول شبکه تلویزیونی دیزنی Disney Television Animation هست.

شعار تبلیغاتی مجموعه انیمیشن النا از آوالور Elena of Avalor این هست:

وقتی که النا یک رهبر شد بزرگترین ماجراجویی اش هم شروع شد.