آفرینک
X

سریال آواتار : آخرین باد افزار Avatar : The Last Airbender (2005)

آواتار Avatar

مجموعه کارتون آواتار: آخرین باد افزار Avatar: The Last Airbender داستان پسربچه ای هست که قراره صلح و آرامش رو به دنیا برگردونه. من تا همین تازگی ها فکر میکر ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 9.2 امتیاز
  • دوبله
  • 12+ سال

فصل 1 سریال آواتار

فصل 2 سریال آواتار

معرفی سریال آواتار : آخرین باد افزار

مجموعه کارتون آواتار: آخرین باد افزار Avatar: The Last Airbender داستان پسربچه ای هست که قراره صلح و آرامش رو به دنیا برگردونه. من تا همین تازگی ها فکر میکردم پسربچه ها فقط قرار هست شیطونی و سر و صدا کنن ولی بعد از دیدن انیمیشن آواتار متوجه شدم بعضی از پسربچه ها میتونن خیلی کارهای خاص دیگه هم بکنن، مخصوصن اگه آواتار باشن!

در دوران باستان و در یک سرزمین افسانه ای و ناشناخته، آدمهایی بودن که قدرت خاص و بینظیری داشتن. 4 قبیله مختلف ساکن این سرزمین هر کدوم یکی از عناصر طبیعی رو در اختیار خودشون داشتن. آب، باد،خاک و آتش. اونها میتونن این عناصر رو به افزار (همون ابزار خودمون) تبدیل کنن و از قدرتش استفاده کنن. حالا همه این قبایل آدمهای خوب و آروم و صلح طلبی هستن بجز قبیله آتش که جلز ولز میکنن و میسوزونن و جنگ راه میندازن. در بین مردم سرزمین های مختلف همیشه یک نفر به عنوان آواتار Avatar وجود داره. اون کسی هست که میتونه هر چهار عنصر رو به خدمت بگیره و با استفاده از قدرت اونها صلح رو به دنیا هدیه بده.

طبق پیشگویی ها، آواتار بعدی پسربچه ای از قبیله باد به اسم آنگ Aang هست. ولی گویا پسربچه ها ترجیح میدن یک زندگی معمولی همراه با بالا رفتن از درخت و شنا کردن داشته باشن تا تبدیل به قهرمانی بشن که باید دنیا رو نجات بده. برای همین آنگ از پیش خانواده اش فرار میکنه ولی وسط یک طوفان گیر میکنه و زیر یخها مدفون میشه و برای سالهای زیادی همونجا فریز میشه. از طرف دیگه فرمانروای قبیله آتش وقتی که متوجه میشه آواتار گم شده با لشکر و سربازهاش به سرزمین های دیگه حمله میکنه. اونها میتونن کشورهای دیگر رو به تصرف دربیارن و بر همه اونها فرمانروایی کنن. حالا تنها امید مردم به آواتاری هست که حتی نمیدونن زنده است یا مرده.

اگه میخواید از ادامه این داستان اکشن و ماجراجویانه خبردار بشید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای اون بشینید. این مجموعه انیمیشن توی 3 فصل و 66 قسمت به زبان انگلیسی تولید و پخش شده که شما در آفرینک میتونید منتخب قسمتهای اون رو با دوبله فارسی ببینید. ادامه این مجموعه جذاب و هیجان انگیز با اسم افسانه کورا The Legend Of Korra هم ساخته شده که سعی میکنیم به زودی اون رو هم در آفرینک براتون پخش کنیم. فیلم سینمایی آخرین کنترل کننده باد با اقتباس از این سریال کارتونی ساخته شده که در افرینک میتونید اون رو هم تماشا کنید.

شعار تبلیغاتی مجموعه کارتون آواتار: آخرین باد افزار Avatar: The Last Airbender

این مجموعه به مناسبت فصلها و قسمتهای مختلفش شعارهای مختلفی داشته:

آواتار بازمیگردد

مواجهه با سرنوشت

آواتار و فرمانروای آتش

برخواستن

به برزخ خوش آمدی