آفرینک
X

کارخانه قهرمان سازی (2010)

کارخانه قهرمان سازی

انیمیشن کارخانه قهرمان سازی : نجات کهکشان درواقع از روی یک مجموعه لگو ساخته شده. هدف کارخانه قهرمان سازی، ساخت و تولید قهرمان­هایی با هوش بالاست که وظیف ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 5.1 امتیاز
  • 7+ سال

معرفی کارخانه قهرمان سازی

انیمیشن کارخانه قهرمان سازی : نجات کهکشان درواقع از روی یک مجموعه لگو ساخته شده. هدف کارخانه قهرمان سازی، ساخت و تولید قهرمان­هایی با هوش بالاست که وظیفه حفاظت از کهکشان رو به عهده بگیرن. روبات­های لگویی. این کارخونه اقدام به تولید روباتی هوشمند به نام روکا می­کنه. این روبات یکی از مدرن­ترین و باهوش­ترین روبات­های تولیدی این کارخانه است. اما زمانی که روکا پا به کهکشان می­گذاره، بسیاری از افراد، به توانایی­های این روبات شک می­کنن و اعلام می­کنن که تعریف­های کارخانه از روکا پایه و اساس درستی نداشته و این روبات صلاحیت لازم رو نداره. در همین حین که این حرف­ها دهان به دهان می­چرخه و از زمان تولید روبات جدید هم چندی نمی­گذره، سیاره کواتروس به مشکلات زیادی مبتلا می­شه. رهبران اونجا برای برگردوندن نظم و برقراری قانون تصمیم می­گیرن روکا رو بفرستن تا ماموریتی رو انجام بده. روکا به سیاره کواتروس اعزام می­شه ولی توسط پرفسور آلدوس چشم قرمز گروگان گرفته می­شه. سیاره کواتروس تنها با همبستگی قهرمان­ها نجات پیدا می­کنه و . . . کارخانه قهرمان سازی نام یه انیمیشن کارتونیه که در سال 2001 توسط کمپانی لگو و به تهیه کنندگی کمپانی برادران وارنر، ساخته شده. انیمیشن کارخاته قهرمان‌سازی، انیمیشنی ماجراجویانه و اکشن هست که توش کلی جنگ رباتبک وجود داره. این انیمیشن جذاب خیلی هم آموزنده است و به بچه‌ها درباره کار گروهی و تقویت احساس مسئولیت داشتن در برابر دیگران، مخصوصاً هنگام خطر و حوداث، آموزش می‌ده. به بیان دیگه این فیلم در مورد حمله به قهرمان ها و دفاع اونا از خودشونه. کودکان فرا قهرمان­ها رو دوست دارن.

شخصیت­های فیلم کارخانه قهرمان سازی: نجات کهکشان

روکا: روبات هوشمندیه که توسط کارخانه قهرمان سازی با ویژگی­های جدیدی تولید شده. اون وظیفه حفاظت از کهکشان را به عهده داره. پرفسور آلدوس: ویژگی آلدوس اینه که چشم‌های قرمزی داره. وظیفه آلدوس آموزش به تیمیه که تحت امر و فرمان خودش هستن.