آفرینک
X

چتر آبی The Blue Umbrella (2013)

چتر آبی The Blue Umbrella

انیمیشن کوتاه چتر آبی The Blue Umbrella داستان اتفاقاتی هست که توی یک روز بارونی توی شهر میتونه اتفاق بیفته. تا حالا به این فکر کرده بودین که چترها هم توی خ ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.7 امتیاز
  • 7 دقیقه
  • 3+ سال
  • FHD

معرفی چتر آبی

انیمیشن کوتاه چتر آبی The Blue Umbrella داستان اتفاقاتی هست که توی یک روز بارونی توی شهر میتونه اتفاق بیفته. تا حالا به این فکر کرده بودین که چترها هم توی خونه حوصله شون سر میره؟ دلشون برای هم تنگ میشه و دلشون یک مقدار هیجان و ماجراجویی میخواد؟ توی شهری که همه چترها سیاه و خاکستری و دلمرده هستن ما با یک چتر آبی روبه رو میشیم. همیشه داستانها با تفاوت و فرقی که یکی با بقیه داره شروع میشه. چتر آبی وسط شلوغی و هرج و مرج یکدفعه یک چتر قرمز رو میبینه و...خوب، اینجوری هست که چتر داستان ما عاشق میشه، یک دل نه بلکه صد دل. حالا مشکل این هست که صاحب چترها دارن مسیرهای متفاوتی رو میرن و اگه همینجوری پیش بره که با یک شکست عشقی روبه رو میشیم. چیکار میشه کرد؟! خوب، باد و بارون به کمک چترها و صاحب هاشون میاد و سعی میکنه اونها رو در یک مسیر قرار بده. بنظرتون توی شهر به این شلوغی و ازدحام امیدی به اینکه اونها بتونن همدیگه رو پیدا کنن هست؟ اگه میخواید با یک داستان لطیف و عاشقانه حال خودتون رو خوب کنید پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این انیمیشن کوتاه بشینید.

جزئیات ساخت انیمیشن کوتاه چتر آبی The Blue Umbrella

نویسنده و کارگردان این انیمیشن ساشکا آنسلد Saschka Unseld هست. چتر آبی توی جشنواره های مختلفی هم شرکت کرده و جایزه و نامزدی های متفاوتی به دست آورده.