آفرینک
X

ماجراهای سامی 2 : فرار از آکواریوم A Turtle's Tale 2 : Sammy's Escape from Paradise (2012)

ماجراهای سامی 2 A Turtle's Tale 2

انیمشن ماجراهای سامی 2 : فرار از آکواریوم A Turtle's Tale 2 : Sammy's Escape from Paradise داستان 2 تا لاکپشت هست. اگه منتظر لاکپشتهای خسته و بیحال ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • انگلستان
  • 5.7 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی ماجراهای سامی 2 : فرار از آکواریوم

انیمشن ماجراهای سامی 2 : فرار از آکواریوم A Turtle's Tale 2 : Sammy's Escape from Paradise داستان 2 تا لاکپشت هست. اگه منتظر لاکپشتهای خسته و بیحال هستید پس اشتباه میکنید. اینجا ما با دو تا لاکپشت زبر و زرنگ و ماجراجو روبه رویم. سامی و ری بهترین دوستهای لاکپشتی هستن. اگه با اونها همراه بشیم کلی ماجرا و هیجان پیش رومون هست. این دو تا دوست توی یک جزیره مرجانی زندگی میکنن. نور خورشید و ماسه های گرم و آب زلال و خلاصه هر چیزی که برای خوب کردن حال آدم یا لاکپشت لازم و کافیه. اونها به ریکی و الا کمک میکنن که بچه های تازه به دنیا آمده ­شون رو به دریا ببرن و شنا کردن یادشون بدن. ولی مشکلات از همین جا شروع میشه. چند تا مرغ دریایی گشنه یکهو پیداشون میشه و حمله میکنن به بچه ها. سامی و ریکی میخوان مرغهای دریایی رو فراری بدن که مشکل بزرگتری پیدا میشه، آدمها!حالا دو تا ماهیگیر با تورشون سراغ لاکپشتها میان و اونها رو با یکی از مرغهای دریایی میگیرن. حداقل فایده قضیه اینه که ماهیگیرها نمیخوان لاکپشتها رو بخورن. پس چیکارشون دارن؟!میخوان اونها رو به یک آکواریوم بزرگ و خیلی شیک ببرن. الان سامی و ریکی گیر افتادن و قراره اونها رو به یک جای آشنا و نزدیک بیارن. اگه حدس زدین کجا؟یک آکواریوم خیلی شیک و مدرن توی دبی. توی آکواریوم اونها دوستهای جدیدی پیدا میکنن. جیمبو یک ماهی چش قلمبه ای و  اسنیپی، یک خرچنگ مغرور و پرافاده. مگه خرچنگها هم مغرور میشن؟!خوب، اگه میخواید بدونید چه اتفاقاتی در ادامه می­افته و سامی با دوستهاش میتونن از آکواریوم فرار کنن و به خونه و پیش خانواده ­شون برگردن یا نه پس وقت رو از دست ندید و به تماشای این انیمیشن ماجراجویانه و جذاب بشینید.

شخصیتهای انیمیشن ماجراهای سامی 2 : فرار از آکواریوم A Turtle's Tale 2 : Sammy's Escape from Paradise

این انیمیشن شخصیتهای متفاوتی داره. از آدمهایی که لاکپشتها رو شکار میکنن تا انواع و اقسام حیوانات دریایی. ماجراهای سامی دوبله شده و شما میتونید اون رو همراه با خانواده در آفرینک ببینید.