آفرینک
X

لگو بتمن The Lego Batman Movie (2017)

لگو بتمن The Lego Batman Movie

انیمیشن لگو بتمن The Lego Batman Movie در ادامه انیمیشن موفق لگو مووی ساخته شد. سال 2014 انیمیشن لگو مووی با حضور بتمن به عنوان یکی از شخصیت های اصلی تونست ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.3 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • FHD

معرفی لگو بتمن

انیمیشن لگو بتمن The Lego Batman Movie در ادامه انیمیشن موفق لگو مووی ساخته شد. سال 2014 انیمیشن لگو مووی با حضور بتمن به عنوان یکی از شخصیت های اصلی تونست نظر علاقمندان زیادی رو به خودش جلب کنه. آخه کی هست که منتظر یک فیلم با شخصیتِ اسباب بازی های لگو  نباشه؟ وقتی که بتمن هم قهرمان اصلی اون باشه.

اما این بار با بتمن متفاوتی روبه رو هستیم. اون انگار زیر سند و مدرکی رو امضا کرده که باید از شهر گاتهام در برابر خلافکارها مراقبت کنه. حالا اون جوکر و بقیه خلافکارهای شهر هم خیلی اصراری به جرم و جنایت ندارن ولی بتمن انقدر اذیتشون میکنه و انقدر همیشه مراقبشون هست که اونها هم از دستش عاصی میشن. یک مشکل دیگه بتمن اینه که فکر میکنه خیلی باهوش و دانا هست. خیلی وقتها جملات قصاری میگه که اگه خوب بهش توجه کنید میبینید هیچ معنی نداره. نقابش رو هم در نمیاره. با هیچ کس هم دوستی و رفاقت نمیکنه و فقط یک کامپیوتر داره که اون حرفش رو گوش میکنه. بجز آلفرد که پیشخدمت پیر و وفادارش هست تقریبن با هیچ انسان زنده ای رابطه نداره تا اینکه توی یکی از مراسم پلیس اتفاقات بزرگی براش میفته.

یک پسر یتیم به اسم رابین خودش رو به عنوان فرزند خوانده به بتمن معرفی میکنه و یک خانم کمیسر جوان هم از اون دل میبره. انگار کل قوانین زندگی بتمن داره به هم میریزه. تازه این دو تا اصرار دارن که همراه با بتمن بجنگن. ولی مشکل این هست که حتی جوکر و دار و دسته اش دیگه قصد خلافکاری ندارن. خودشون با پای خودشون میان و تسلیم پلیس میشن. یعنی شرایط عجیب تر و سخت تر از این هم میتونه بشه؟ خوب پس وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای دیوونه بازی های بتمن و بقیه قهرمانهای لگو بتمن بشینید و از این انیمیشن اکشن و ماجراجویانه لذت ببرید.

زبان اصلی این انیمیشن انگلیسی هست و شما در آفرینک میتونید اون رو با زیرنویس فارسی ببینید. نسخه دوبله اختصاصی آفرینک رو هم با این دوبلورهای میتونید ببینید و لذت ببرید: بتمن: شروین قطعه ای / جوکر: حامد عزیزی و بقیه شخصیت ها که ابراهیم شفیعی و پویان مقدم و نازنین یاری به جاشون صحبت میکنن.

شعار تبلیغاتی انیمیشن لگو بتمن The Lego Batman Movie

همیشه خودت باش. مگر اینکه بتونی بتمن باشی.