آفرینک
X

برر خرگوش The Advantures of Brer Rabbit (2006)

برر خرگوش The Advantures of Brer Rabbit

انیمیشن برر خرگوش The Advantures of Brer Rabbit داستان یه خرگوش ناقلا و زرنگه که دائمن از دست روباه فرار می‌کنه. ااون هیچ وقت گیر نمی‌افته و از مه ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 4.9 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • 3+ سال

معرفی برر خرگوش

انیمیشن برر خرگوش The Advantures of Brer Rabbit داستان یه خرگوش ناقلا و زرنگه که دائمن از دست روباه فرار می‌کنه. ااون هیچ وقت گیر نمی‌افته و از مهلکه‌ها جون سالم به در می‌بره. احتمالن داستان دنبال کردن خرگوش به دست روباه شما رو یاد تام و جری می‌اندازه. با این تفاوت که این شخصیت‌ها حرف هم می‌زنن که باعث می‌شه گاهی داستان بامزه‌تر بشه. داستان با تلویزیون تماشا کردن جنی، دختر کوچولوی قصه شروع می‌شه. اما برادر جنی که می‌خواد یه شبکه دیگه رو نگاه کنه، کنترل تلویزیون رو برمی‌داره و کانال رو عوض می‌کنه. جنی هر کاری می‌کنه که اون رو از این کار منصرف کنه موفق نمی‌شه. حتی اون سراغ مادرش هم می‌ره و شکایت برادرش رو می‌کنه اما فایده‌ای نداره. مادر جنی به اون پیشنهاد می‌کنه که به جای جنگیدن برای تماشای تلویزیون، بهتره بره بیرون و کمی هم بیرون بازی کنه. این‌جاست که جنی برای اولین بار با برر خرگوشِ آشنا می‎شه. برر روباهِ دنبال برر خرگوشِ است و می‌خواد اون رو بخوره اما همونطوری که گفتیم برر خرگوشِ خیلی زرنگه و اون رو تو چاه می‌اندازه و فرار می‌کنه. این انیمیشن یه شخصیت خیلی بامزه و خوب هم داره. لاک‌پشت، که جنی رو می‌بینه و برای جنی داستان‌های جالبی تعریف می‌کنه. خب بهتره که بیش‌تر از این منتظر نمونین و این انیمیشین رو تماشا کنین.

شخصیت‌های برر خرگوش The Advantures of Brer Rabbit

این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه چند تا شخصیت اصلی داره:برر خرگوشِ: این شخصیت رو قبلا هم معرفی کردیم. اون یه خرگوشِ زبر و زرنگه. برر روباهِ: مثل همه روباه‌ها اون دنبال یه لقمه چرب و نرمه اما انگار از پس از خرگوش ناقلا برنمی‌آد. جنی: دختربچه بامزه‌ای که برای بازی از خونه بیرون میاد اما اتفاقات جالبی براش رخ می‌ده. لاک‌پشت: یه لاک‌پشت پیره که وقتی جنی رو می‌ببینه متوجه می‌شه که جنی اطلاعات کمی در مورد حیوون‌ها و جنگل داره. تصمیم می‎گیره براش داستان‌هایی رو تعریف کنه.