آفرینک
X

بلینکی بیل Blinky Bill (2015)

بلینکی بیل Blinky Bill

انیمیشن بلینکی بیل توی استرالیا اتفاق می افته. شخصیت اصلیش هم یک کوالا هست،میدونین کوالا چه حیوانی هست؟همونی که شبیه خرس کوچولو هست. همیشه خسته است و چسبیده ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • استرالیا
  • 5.2 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • SD

معرفی بلینکی بیل

انیمیشن بلینکی بیل توی استرالیا اتفاق می افته. شخصیت اصلیش هم یک کوالا هست،میدونین کوالا چه حیوانی هست؟همونی که شبیه خرس کوچولو هست. همیشه خسته است و چسبیده به یک درخت. چشمای گنده ای داره و مهربونه. حالا یادتون اومد؟بلینکی بیل، کوالای داستان ما تقریبن همه این خصوصیات رو داره بجز یکیش. اون اصلن تنبل نیست. تازه به عنوان یک ابرقهرمان هم شناخته میشه و حالا در راه انجام دادن یک ماموریت گنده و خطرناک هم هست. ماموریتش چیه؟اون دنبال پدرش میگرده. بابای بلینکی سالها قبل بصورت ناگهانی غیب شده و مدتهاست که خبری ازش نیست. حالا بلینکی یک سفر پرماجرا رو برای پیدا کردن پدرش در قلب طبیعت وحشی استرالیا داره انجام میده. در اولین مرحله سفرش یک دوست و همراه هم پیدا میکنه. میدونین که، هیچ سفری تنهایی خوش نمیگذره. ناستی یک خانم کوالای همسن بلینکی هست که البته به اندازه اون پر جنب و جوش و فعال نیست. ولی خوب سفر با بلینکی رو از دست نمیده و همراهش میشه. توی مسیر کلی دوست دیگه هم پیدا میکنن. حیوانات مختلفی از طبیعت استرالیا. از مارمولک های بامزه و رنگارنگ تا کانگورو. بنظرتون بلینکی و دوستاش از طبیعت وحشی میتونن به سلامت رد شن؟نکنه وسط راه خسته شن و به اولین درخت بچسبن!یعنی بلینکی میتونه پدرش رو پیدا کنه؟اگه میخواید بدونید چه اتفاقهایی می افته وقت رو از دست ندین و به تماشای این فیلم جذابِ ماجراجویانه بشینید.

شخصیت های انیمیشن بلینکی بیل

بلینکی بیل: کوالای قهرمان و خستگی ناپذیر داستان. جاکو: مارمولک رنگی رنگی و باحال داستان. ناستی: خانم کوالا. معرفیشون کردم قبلن. گربه: گربه بدجنسی که میخواد بلینکی رو بخوره!بریل و چریل: دو تا شترمرغ که یک سواری خوب به بلینکی و ناستی میدن. بلینکی بیل بر اساس یک سری کتاب با همین اسم ساخته شده. کوالای ما حسابی مشهوره!