آفرینک
X

هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania

هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania

هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania درباره یکی از هیجان‌انگیزترین و اسرارآمیزترین هتل‌های دنیا است که در آن‌جا، کنت دراکولا همراه دخترش و بقیه هیولاها، زندگی می‌کنند! ادامه متن

  • 7+ سال

معرفی هتل ترانسیلوانیا

دنیای مهیج و اسرارآمیز قصه‌ها، همیشه یک داستان تازه برای ما دارد و این بار، قرار است با همدیگر وارد عجیب‌ترین هتل دنیا، یعنی هتل ترانسیلوانیا شویم! در این هتل اسرارآمیز، انواع موجودات عجیب کنار هم زندگی می‌کنند. کنت دراکولا مدیریت هتل را برعهده دارد و همراه با دختر جوان خود یعنی میویس، روزهای ساکت و سردی را در هتل پشت سر می‌گذارند. البته که با حضور یک مهمان عجیب و تازه، قرار است همه چیز در زندگی کنت دراکولا، میویس و همه ساکنان و مهمانان هتل، برای همیشه تغییر کند! اگر دقیقا نمی‌دانید منظور ما چیست، باید هر چه سریع‌تر تماشا مجموعه Hotel Transylvania با دوبله فارسی را آغاز نمایید. البته پیشنهاد می‌کنیم که قبل از آن، چند دقیقه با ما بمانید تا جزئیات مهم این مجموعه کارتونی را به شما هم بگوییم!

خلاصه ماجرای تمام قسمت های هتل ترانسیلوانیا

به دلیل محبوبیت زیاد هتل ترانسیلوانیا ، کارتون‌های سریالی و انیمیشن‌های سینمایی زیادی درباره آن ساخته شده‌است. در این بخش قصد داریم که خلاصه کوتاهی از همه قسمت های هتل ترانسیلوانیا به شما بگوییم:

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 1

کنت دراکولا، در گوشه‌ای پنهان و مخفی، یک هتل بسیار بزرگ و اسرارآمیز برای هیولاها دارد و در کنار دخترش میویس، زندگی می‌کند. کنت دراکولا برای تولد میویس، همه دوستان خودش را به هتل دعوت کرده است و می‌خواهد یک جشن بسیار خوب برای او بگیرد. در همین حین، یک اتفاق عجیب و غیر عادی رخ می‌دهد. پس از صدها سال، یک انسان کاملا معمولی، هتل اختصاصی هیولاها را پیدا می‌کند. این انسان، «جاناتان» نام دارد و با ورود او به هتل در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 1 ، اوضاع برای همیشه تغییر می‌کند! اگر نمی‌دانید که منظور ما چیست، باید هر چه سریع‌تر این کارتون سینمایی و جذاب را با بچه‌های خود تماشا کنید!

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2

پس از اتفاقات انیمیشن اول، میویس و جاناتان فصل تازه‌ای را در زندگی خود آغاز می‌کنند و اولین فرزند آن‌ها یعنی «دنیس»، به دنیا می‌آید. دنیس، نیمه انسان و نیمه هیولا است و با بازیگوشی‌های بامزه خود، همه وقت کنت دراکولای مشهور را به خود اختصاص داده است. در این میان، لولو خان همیشه نگران، این بار استرس دارد که دنیس نتواند هیچ قدرت هیولایی از خود نشان دهد. برای همین، در غیاب میویس و جاناتان، تصمیم می‌گیرد که دنیس را همراه با دوستان هیولای خود به یک کمپ عجیب ببرد و داستان این ماجراجویی آن‌ها را می‌توانید در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2 همراه با فرزندان‌تان تماشا کنید!

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی

با نقل مکان میویس و خانواده‌اش به شهر دیگر، کنت دراکولا در هتل بزرگ و ساکت خود، حسابی تنها می‌شود. برای همین هم خانواده و دوستان او، یک تور جذاب برای او رزرو می‌کنند تا همراه با بقیه هیولاها، یک سفر دریایی مهیج و باشکوه را آغاز کنند. در این سفر، کنت دراکولا با «اریکا»، زن قدرتمند و زیبایی آشنا می‌شود که مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. می‌پرسید چرا؟ خب باید بگوییم که اریکا از همه هیولاها بدش می‌آید و الان با حضور کنت دراکولا و بقیه هیولاها، می‌خواهد یک دردسر بسیار بزرگ برای آن‌ها ایجاد کند. اگر شما هم دوست دارید از ادامه ماجرا باخبر شوید، بهتر است هر چه سریع‌تر انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی را با فرزندان و بقیه اعضای خانواده تماشا کنید.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 : ترانسفورمانیا

کنت دراکولا و همه دوستان‌اش، هیولا هستند و از این بابت، کاملا راضی و خوشحال بوده و اصلا قصد تغییر ندارند. البته که اوضاع قرار نیست همیشه به میل آن‌ها پیش برود و با یک اختراع عجیب، همه هیولاها به انسان‌های عادی تبدیل شده و جاناتان، به هیولا تبدیل می‌شود! در این شرایط و با این اوضاع در هم ریخته، همه هیولاهای سابق و انسان‌های فعلی، همراه با جاناتان که الان یک هیولا است، باید هر چه سریع‌تر به دنبال یک سنگ جادویی بگردند تا آن‌ها را به شکل قبلی خود برگرداند وگرنه برای همیشه، به این شکل باقی می‌مانند. با تماشا انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 : ترانسفورمانیا ، می‌توانید از ماجرای مهیج و جذاب این تغییر شکل و اتفاقات پس از آن، باخبر شوید!

کارتون هتل ترانسیلوانیا (2017)

داستان کارتون هتل ترانسیلوانیا ، درباره یکی از اتفاقات دوره نوجوانی میویس است. در این کارتون، کنت دراکولا برای رسیدگی به یک کار هیولایی مهم، به سفر رفته‌ و مدیریت هتل را به میویس و دوستان او، سپرده است. میویس هم حسابی از این شرایط خوشحال شده و می‌خواهد تمام شرایط هتل را به شکلی که خودش دوست دارد، تغییر دهد. البته میویس نوجوان کم‌کم متوجه می‌شود که اداره هتل، اصلا کار راحتی نیست و باید مسئولیت کارهای خیلی مهمی را برعهده بگیرد. از طرف دیگر، عمه میویس هم وارد ماجرا شده و با سخت‌گیری‌های بسیار زیاد خود، کار دختر لولو خان در هتل ترانسیلوانیا را حسابی سخت‌تر می‌کند. اما آیا میویس موفق می‌شود هتل را همان‌طور که خودش دوست دارد، با موفقیت اداره کند؟

انیمیشن هیولاهای خانگی : هتل ترانسیلوانیا

لولو خان هتل ترانسیلوانیا، این بار و برای پر کردن اوقات فراغت خود، تصمیم می‌گیرد که یک دوست جدید را به زندگی‌اش دعوت کند و سگ بسیار بامزه و بازیگوش و البته بسیار بزرگ و غول پیکری را به هتل می‌آورد. حتما شما هم می‌دانید که نگهداری از سگ کوچولوها در محیط داخل خانه، اصلا کار راحتی نیست و در انیمیشن هیولاهای خانگی : هتل ترانسیلوانیا ، قرار است ماجرای کامل این ایده تازه کنت دراکولا را ببینیم!

معرفی شخصیت های کارتونی هتل ترانسیلوانیا

در مجموعه هتل ترانسیلوانیا، شخصیت های زیادی وجود دارند که در این بخش، کاراکترهای اصلی این مجموعه جذاب و دیدنی را به شما معرفی خواهیم کرد:

لولو خان (کنت دراکولا)

کاراکتر اصلی مجموعه هتل ترانسیلوانیا، لولو خان یا همان کنت دراکولا است. او صدها سال عمر دارد و در هتل اسرارآمیز خود، زندگی می‌کند. مراقبت از میویس و محافظت از او، هدف اصلی زندگی کنت دراکولا است.

اریکا؛ زن لولوخان

اریکا قبل از آشنایی با کنت دراکولا، از همه هیولاها متنفر بود و می‌خواست آن‌ها را از بین ببرد، اما کم‌کم متوجه اشتباه خود شده و با یکی از مشهورترین هیولاهای دنیا یعنی لولو خان، ازدواج می‌کند.

میویس

دختر جوان، زیبا و پرانرژی کنت دراکولا، میویس نام دارد. میویس از مراقبت‌ها و قوانین همیشگی و بسیار سخت پدر خود حسابی خسته شده است و دوست دارد بدون نگرانی و استرس‌های دائمی کنت دراکولا، زندگی کند.

جاناتان

کسی که پس از سال‌ها مخفی بودن هتل ترانسیلوانیا، آن‌جا را پیدا می‌کند و با ورود او زندگی همه موجودات عجیب و غریب را تغییر می‌دهد، پسر جوانی به اسم جاناتان است. جاناتان یک آدم معمولی است و بر خلاف بقیه هیولاهای ساکن هتل، هیچ قدرت خاصی ندارد!

فرانکشتاین و یونیس

هیولای فرانکشتاین، با ظاهر عجیب و قد بسیار بلند خود، همیشه در کنار کنت دراکولا است و در هر ماجراجویی، نقش مهمی بر عهده می‌گیرد. یونیس همسر فرانکشتاین است و او هم در کنار بقیه هیولاها در هتل حضور دارد.

بلابی (مرد ژله ای)

بلابی یا مرد ژله‌ای، با بدن سبز رنگ و ژله‌ای خود، یکی از دوستان قدیمی و بسیار خوب کنت دراکولا است و همراه با او، وارد دردسرهای متنوع می‌شود.

مرد نامرئی در هتل ترانسیلوانیا

مرد نامرئی یا گریفین، یکی دیگر از ساکنان هتل است و فقط با عینک‌های معلق در هوا، می‌توانیم مکان او را تشخیص دهیم.

وین و وندا (خانواده گرگ ها)

وندا، مادر چندین گرگ کوچولو است و همیشه باید مراقب بچه‌های بسیار زیاد خود باشد. وین، همسر وندا و مثل تمام اعضای خانواده‌اش، گرگ‌نما است.

مرد مومیایی در هتل ترانسیلوانیا

مرد مومیایی یکی از دوستان بسیار قدیمی لولو خان است و هر جا که می‌رود، یک تپه بزرگ از شن، به جا می‌گذارد. او بسیار خوش‌قلب، مهربان و بامزه است و همه او را دوست دارند.

حالا و پس از بررسی داستان هتل ترانسیلوانیا و معرفی کاراکترهای این مجموعه، شما هم به‌خوبی میدانید که هتل ترانسیلوانیا چند قسمت است و در هر قسمت، کاراکترهای این مجموعه جذاب کارتونی، باید با چه ماجراهایی روبه‌رو شوند. نکته بسیار مهم این است که بچه‌ها با تماشا برنامه کودک لولو خان، می‌توانند نکات مثبت و مهمی هم یاد بگیرند که در بخش بعدی، به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

تماشا فیلم های مجموعه هتل ترانسیلوانیا چه پیام های مثبتی برای بچه‌ها دارد؟

هنرپیشه های هتل ترانسیلوانیا، هر کدام نشان‌دهنده رفتار بخشی از اعضای جامعه هستند. کودکان با تماشا برنامه کودک هتل ترانسیلوانیا، علاوه بر سرگرم‌شدن و سپری کردن لحظات خوش، نکات مهمی از این کاراکترها و نحوه رفتار آن‌ها، یاد خواهند گرفت. شما نیز می‌توانید پس از اتمام هر کدام از فیلم‌ها یا بعد از تمام شدن هر اپیزود سریال اختصاصی این مجموعه کارتونی، درباره موارد مهم و آموزنده این برنامه کودک، با بچه‌ها حرف بزنید. اگر دقیقا نمی‌دانید تماشا مجموعه Hotel Transylvania چه پیام‌های مثبتی دارد، موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

معرفی کاراکترهای مهم داستان ها و انیمیشن‌های کودکانه به بچه‌ها

تمام قسمت های هتل ترانسیلوانیا با حضور انواع هیولاها به‌عنوان کاراکترهای اصلی، ساخته شده است. بچه‌ها در این مجموعه کارتونی، با خون‌آشام، گرگ‌نما، مومیایی، فرانکشتاین و انواع موجودات عجیب و غریب دیگر، آشنا می‌شوند. تصویر دوست‌داشتنی و جذاب هر کدام از این کاراکترها، فرصت بسیار خوبی است که کودکان بدون حس‌های منفی یا حتی ترس، با برخی از مهم‌ترین کاراکترهای دنیای فیلم و کارتون، مواجه شوند. تصویر مثبت و کودکانه‌ای از آن‌ها ببینند و بدون ترس، این هیولاها را بشناسند.
می‌توانید درباره این کاراکترها، داستان‌های مختلفی با کمک کودکان بسازید و به بچه‌ها یاد بدهید که نباید بدون شناخت کامل و دقیق، از چیزی بترسند.

عدم قضاوت اطرافیان از روی ظاهر

ظاهر متفاوت هیولاها، باعث می‌شود که همه در نگاه اول از آن‌ها ترسیده و فرار کنند. این موضوع، چندین بار در تمام قسمت های هتل ترانسیلوانیا تکرار می‌شود. از طرف دیگر، اغلب کاراکترهای این مجموعه کارتونی، در دیگر انیمیشن‌ها و داستان‌ها، شخصیت بد و منفی دارند. از این بخش کمک گرفته و درباره قضاوت از روی ظاهر، با بچه‌ها حرف بزنید. به آن‌ها بگویید که هیچ‌گاه نمی‌توانیم تنها از روی ظاهر مثبت یا منفی یک فرد، به اخلاق و شخصیت او پی ببریم.
به همین دلیل بدون قضاوت و پیش‌فرض مثبت یا منفی، باید با آدم‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و اجازه دهیم که هرکسی، با توجه به روحیات و اخلاق خود، شخصیت خود را به ما نشان دهد. این بخش، فرصت خوبی است که درباره انواع تبعیض‌ها و عواقب بسیار بد آن‌ها، با کودکان کمی بزرگتر و نوجوان خود گفت‌وگو کنید.

آموزش مسئولیت‌پذیری به کودکان

در سریال اختصاصی این مجموعه کارتونی، میویس باید مسئولیت اداره و مدیریت هتل را برعهده بگیرد. در هر اپیزود، میویس با یک چالش تازه مواجه می‌شود و به‌خوبی متوجه سختی انجام این کار خواهد شد. می‌توانید پس از اتمام هر اپیزود، درباره وظایف میویس و نحوه اجرای آن‌ها، با هم گفت‌وگو کنید. از بچه‌ها بپرسید که از نظر آن‌ها، میویس برای کم‌کردن چالش‌ها باید چه کارهایی انجام دهد و اگر آن‌ها به جای او بودند، چه چیزی را تغییر می‌دادند؟

اهمیت حضور دوستان در زندگی

کاراکتر اصلی مجموعه هتل ترانسیلوانیا یعنی کنت دراکولا، در تمام مراحل زندگی خود به حضور دوستان‌اش نیاز دارد. آن‌ها در کنار هم ماجراهای مختلف را پشت سر می‌گذارند و نقش آن‌ها در تمام ماجراجویی‌های کاراکتر اصلی، پررنگ است. با کمک این موضوع، درباره اهمیت حضور دوستان و اعضای خانواده در زندگی، با بچه‌ها حرف بزنید. به آن‌ها بگویید که فرقی ندارد که شما آدم‌های عادی باشید یا ابرقهرمان و حتی هیولا، در هر صورت وجود دوستان، خواهر و برادر و بقیه اعضای خانواده، باعث شادی و خوشحالی‌تان خواهد شد.
این موضوع در انیمیشن هیولاهای خانگی : هتل ترانسیلوانیا به‌خوبی بررسی شده است و بچه‌ها با مشکل تنهایی و چالش‌های آن، کاملا آشنا می‌شوند. این بخش فرصت خوبی است که روش‌های یافتن دوستان خوب را هم با بچه‌ها مرور کنید و با تمرین و تقویت روابط اجتماعی کودکان، فرآیند برقراری ارتباط با دیگر اعضای جامعه و افراد هم سن و سال‌شان را کمی ساده‌تر نمایید.

تغییر شرایط و اهمیت سازگار شدن با آن

لولو خان از همان قسمت اول انیمیشن، با حضور انسان‌ها در هتل مخالف است. این موضوع پس از قسمت اول، در قسمت‌های بعدی و از طریق کاراکتر پدر کنت دراکولا نیز بررسی می‌شود. این دو کاراکتر، از تغییر شرایط هتل می‌ترسند و دوست ندارند که انسان‌های عادی، زندگی هیولاها را تحت تاثیر خود بگذارند.
 با وجود این، کودکان می‌بینند که تغییر شرایط و عوض شدن همه چیز، بخشی از زندگی است و با مخالفت‌های بی‌پایه، هیچ‌کس نمی‌تواند این تغییرات را متوقف کند. به همین خاطر، بهترین کار این است که همه این موضوع را بپذیرند که تغییر، تنها بخش ثابت زندگی است و برای سازگار شدن با آن، برنامه‌ریزی کنند.

کمک به همدیگر در لحظات سخت

همه کاراکترهای این مجموعه کارتونی، در هر لحظه و با ایجاد هر شرایط سخت، به کمک هم می‌آیند. تکرار این موضوع، فرصت بسیار خوبی است که با فرزندان‌تان درباره کمک به همدیگر حرف بزنید. به آن‌ها بگویید که هیچ‌کس نمی‌تواند به‌تنهایی با مشکلات مختلف مواجه شود و با انجام کارها به‌صورت تیمی، همه می‌توانند خیلی سریع‌تر و راحت‌تر، به هدف خود برسند.

این 6 نکته مهم، تنها بخشی از پیام‌های مثبتی است که تماشای این کارتون برای بچه‌ها دارد. پذیرفتن انسان‌های متفاوت، بخشش و فواید آن، آغاز مراحل تازه زندگی و چالش‌هایی که دارند، همه بخشی از نکات آموزنده این کارتون هستند که با تماشا هتل ترانسیلوانیا کامل همراه با بچه‌ها، می‌توانید از آن‌ها باخبر شوید.

تماشای آنلاین و دانلود مجموعه هتل ترانسیلوانیا با دوبله فارسی در آفرینک

حالا و پس از خواندن این مطلب، شما هم اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا را می‌دانید و با خلاصه کوتاهی از داستان هر انیمیشن، آشنا شده‌اید. اگر می‌خواهید هر چه زودتر این کارتون را همراه با فرزندان‌تان ببینید، باید به شما بگوییم که امکان تماشای آنلاین فیلم های مجموعه هتل ترانسیلوانیا با دوبله فارسی کامل در آفرینک فراهم شده است. علاوه بر تماشای آنلاین، پس از دانلود تمام قسمت های کارتون هتل ترانسیلوانیا با دوبله فارسی کامل از اپلیکیشن آفرینک، می‌توانید این کارتون را در یک شب‌نشینی خانوادگی، با بچه‌ها و بقیه اعضای خانواده به‌صورت آفلاین تماشا کرده و از ماجراهای مهیج و جذاب این هیولاهای دوست‌داشتنی، حسابی لذت ببرید!