آفرینک
X

لک لک ها Storks (2016)

لک لک ها Storks

انیمیشن لک لک ها Storks درباره کارخانه لک‌لک‌ها است که دو نفر از کارکنان آن‌جا در آخرین ماموریت خود، باید یک پسربچه نینجا را به خانواده‌اش برسانند! ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.0 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی لک لک ها

در کوهستان لک‌لک‌ها، همه چیز فرق دارد و یک کارخانه خاص هم در آن‌جا قرار گرفته است. در این کوهستان، کارخانه تولید بچه وجود دارد و لک‌لک‌ها باید بچه‌ها را پس از ساخته‌شدن، به خانواده‌های مختلف برسانند. با این‌که همه چیز عادی و خوب به نظر می‌رسد، باید به شما بگوییم که اوضاع کاری حسابی سخت شده است! لک‌لک‌ها معمولا به بچه‌ها علاقمند می‌شوند و به‌سختی آن‌ها را تحویل می‌دهند و از همه مهم‌تر، این کار دیگر هیچ سودی برای کارخانه ندارد! حالا و در این شرایط، رئیس کارخانه یعنی هانتر، تصمیم می‌گیرد که دیگر هیچ بچه‌ای تولید نکنند و به جای آن وظیفه رساندن بسته‌های یک فروشگاه اینترنتی را برعهده بگیرند و از همه مهم‌تر این‌که ریاست کارخانه را به جونیور، واگذار کند! انجام همه این کارها با وجود دختر جوانی به اسم تولیپ، اصلا ساده نیست و اگر دقیقا متوجه منظور ما نمی‌شوید، باید هر چه سریع‌تر تماشا انیمیشن سینمایی لک لک ها با دوبله فارسی را همراه فرزندتان شروع کنید!

خلاصه داستان کارتون سینمایی لک لک ها

تولیپ، دختر جوان و سر به هوای 18 ساله‌ای است که سال‌ها پیش به دلیل گم‌شدن آدرس خانواده‌اش، در کوهستان لک‌لک‌ها باقی مانده و همه عمرش را در آن‌جا زندگی کرده است. او همیشه با اختراع‌های عجیب و غریب خود، یک دردسر تازه می‌سازد و هانتر برای جلوگیری از نابودی کارخانه، به جونیور اطلاع می‌دهد که پس از اخراج تولیپ، می‌تواند رئیس کارخانه شود! البته که جونیور نمی‌تواند این کار را انجام دهد و در عوض تولیپ را به اتاق نامه‌ها می‌فرستد. تولیپ هم در همان روز اول، به‌اشتباه یک بچه با مهارت‌های عجیب نینجا را تولید می‌کند و الان تولیپ و جونیور باید بدون اطلاع بقیه، این آخرین بچه را هم به دست خانواده‌اش برسانند تا فصل جدید کار در کارخانه آغاز شود!

بچه‌ها با تماشا انیمیشن سینمایی Storks با دوبله فارسی چه نکات مثبتی یاد می‌گیرند؟

کارتون لک لک های بچه رسان با داستانی بامزه و جذاب، توجه کودکان و بزرگترها را به‌سرعت جلب خواهد کرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک دورهمی خانوادگی خواهد بود. بررسی ماجراهای کارخانه، تلاش برای مدیریت آن‌جا و اشتباه عجیب کاراکتر انسانی، باعث شده که این انیمیشن لحظات مفرح و طنزی برای همه اعضای خانواده داشته باشد.
این انیمیشن جذاب، محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبان پیدا کرد، اما هنوز خبری مبنی بر ساخت کارتون لک لک ها 2 ، منتشر نشده است. پس از تماشا انیمیشن Storks با دوبله فارسی همراه بچه‌ها، می‌توانید درباره نکات مهم کارتون با هم صحبت کرده و موارد آموزنده زیر را به کودکان یادآوری کنید:

اهمیت حضور اعضای خانواده در زندگی

یکی از مواردی که در انیمیشن لک لک ها به‌صورت کامل بررسی می‌شود، اهمیت حضور اعضای خانواده و تاثیر آن‌ها در میزان شادی و رضایت افراد از زندگی است. درباره این بخش کمی بیشتر با فرزندان خود گفت‌وگو کرده و به آن‌ها بگویید که حل‌کردن همه چالش‌ها، سختی‌ها و مشکلات، با حضور دیگر اعضای خانواده، کمی راحت‌تر خواهد شد.
به بچه‌ها یادآوری کنید که اختلافات جزئی و مشکلات روزمره، بخشی از زندگی هستند و نباید این موارد باعث دوری اعضای خانواده از یکدیگر شوند.

تلاش برای انجام کامل و درست وظایف

لک‌لک‌ها و البته تنها کاراکتر انسانی این انیمیشن، در تلاش هستند که وظایف خود را به‌درستی انجام دهند و برای انجام دقیق و درست کارهای خود، انواع مشکلات و موانع را پشت سر می‌گذارند. بچه‌ها در حین تماشا کارتون لک لک ها به‌خوبی متوجه خواهند شد که حتی یک اشتباه جزئی، می‌تواند یک دردسر بسیار بزرگ ایجاد کند. به همین دلیل همه انسان‌ها در هر جایگاهی که قرار دارند، باید با دقت تمام وظایف‌شان را انجام دهند و حواس‌پرت نباشند. مراقب کارهای خود بوده و اجازه ندهند که اشتباهات جزئی، تمام فرآیند انجام یک کار را خراب کند.

کمک به همدیگر برای رسیدن به اهداف

جونیور و تولیپ، برای انجام ماموریت نهایی خود، به کمک همدیگر نیاز دارند. مهارت و توانایی‌های این دو کاراکتر در کنار همدیگر، باعث ایجاد یک تیم قوی خواهد شد و این موضوع، می‌تواند ایده خوبی برای مکالمه در اختیار شما بگذارد. به بچه‌ها بگویید که انجام کارها به‌صورت تیمی و گروهی، خیلی سریع‌تر و راحت‌تر می‌تواند آن‌ها را به اهداف‌شان برساند. به همین دلیل از الان باید برای انجام کارها به‌صورت تیمی، تمرین کنند.

نکات مهمی که والدین پیش از پخش کارتون لک لک ها باید به خاطر بسپارند

  • با توجه به دردسرهای مختلف و احتمال آسیب‌دیدن کاراکترها، تماشا کارتون Storks برای بچه‌های 7 ساله و بزرگتر مناسب است.

  • این کارتون ایده تازه‌ای از نحوه تولد بچه‌ها به کودکان خواهد داد و قدرت تخیل بچه‌ها را افزایش می‌دهد.

  • جدا ماندن تولیپ از خانواده‌اش، ممکن است برای برخی کودکان ناراحت‌کننده باشد. درباره این بخش کمی بیشتر با هم گفت‌وگو کرده و تفاوت کارتون و واقعیت را برای بچه‌ها توضیح دهید.

تماشا و دانلود انیمیشن لک لک ها با دوبله فارسی کامل در آفرینک

در آفرینک امکان تماشای آنلاین کارتون سینمایی لک لک ها با کیفیت بالا فراهم شده است و شما می‌توانید کارتون را آنلاین و رایگان برای کودکان پخش کنید. علاوه بر تماشای آنلاین، امکان دانلود انیمیشن سینمایی Storks با دوبله فارسی کامل از اپلیکیشن آفرینک وجود دارد. می‌توانید این کارتون را دانلود کرده و پس از آن، به‌صورت آفلاین با بچه‌ها و بقیه اعضای خانواده تماشا کنید و از دیدن ماجراجویی‌های تولیپ و جونیور برای رساندن آخرین بچه ساخته شده در کوهستان لک‌لک‌ها، حسابی لذت ببرید!

اگر فرزند شما از تماشا انیمیشن لک لک ها لذت برد، پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن بچه رئیس 1 و انیمیشن کارخانه هیولاها را نیز برای او در آفرینک پخش یا دانلود کنید.