آفرینک
X

غول چراغ جادو (1999)

غول چراغ جادو

فیلم غول چراغ جادو داستان سیمون هست. یه پسر بچه سیزده ساله باهوش و خجالتی که توی مدرسه­ هیچ کدوم از بچه­ ها حاضر نیستن باهاش صحبت کنن. سیمون توی زند ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 4.5 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی غول چراغ جادو

فیلم غول چراغ جادو داستان سیمون هست. یه پسر بچه سیزده ساله باهوش و خجالتی که توی مدرسه­ هیچ کدوم از بچه­ ها حاضر نیستن باهاش صحبت کنن. سیمون توی زندگیش دنبال یه دوست خوب می‎گرده. حداقل بین آدمها که نمیتونه پیداش کنه. تا اینکه یه روز یک چراغ جادویی پیدا می­کنه. این چراغ توسط پرفسوری محلی از یک اکتشاف باستان­شناسی، کشف شده. سیمون می‌بینه که این چراغ واقعیه و غول چراغ جادوی چهار هزار ساله از توی اون بیرون میاد!اون از این کشف شگفت ­زده می‌شه. غول هیچ مشکلی برای سیمون ایجاد نمی­کنه بلکه توانایی این رو داره که آرزوی هر کسی رو به واقعیت تبدیل بکنه. تنها کافیه که بهش بگی هوکا پوکا و اون وقت غول آرزوت رو برآورده می کنه. اما همه چیز هم به این راحتی و سادگی نیست. سیمون و رفیق جادویی از بند رها شده‌اش توی دردسر بزرگی می افتن. یک دانشمند که فکرهای شریرانه و شیطانی داره میخواد از غول چراغ جادو سوءاستفاده کنه. حالا چه اتفاقی برای سیمون و دوست جادویی‌اش می‌افته؟اون‌ها می‌تونن از دست این دانشمند فرار کنن؟شما می‌تونید دوبله فارسی این انیمیشن جالب و ماجراجویانه رو که خیلی هم آموزنده‌ست رو این‌جا ببینید.

شخصیت های فیلم غول چراغ جادو

سیمون : نوجوون فیلم که از نداشتن یک دوست صمیمی خیلی ناراحته. با پیدا کردن یه غول چهار هزار ساله چراغ جادو وارد داستان هیجان‌انگیز و خطرناکی می‌شه . غول چراغ جادو : غول چهار هزار ساله‌ای که می‌تونه آرزوهای واقعی هر کسی رو برآورده بکنه . دانشمند : دانشمند بد جنس داستان که فکرهای خطرناکی در سر داره و به وسیله غول قصد داره اون‌ها رو به واقعیت تبدیل بکنه .  این فیلم در ژانر کمدی – ماجراجویی در سال 1999 و در کشور رومانی برای سینمای کودک و نوجوان ساخته شده. از قصه معروف غول چراغ جادو روایت‌های مختلفی وجود دارد. قصه این فیلم هم مربوط به سیمون و غول چهار هزار ساله‌اش است.