آفرینک
X

سفید برفی و هفت کوتوله Snow White and the Seven Dwarfs

سفید برفی و هفت کوتوله Snow White and the Seven Dwarfs

انیمیشن و کارتون سفید برفی و هفت کوتوله Snow White and the Seven Dwarfs درباره شاهزاده خانم زیبا و خوش قلبی هست که همه دوستش دارند، بجز نامادری حسود و ... ادامه متن

  • 7+ سال

معرفی سفید برفی و هفت کوتوله

انیمیشن و کارتون سفید برفی و هفت کوتوله Snow White and the Seven Dwarfs درباره شاهزاده خانم زیبا و خوش قلبی هست که همه دوستش دارند، بجز نامادری حسود و کینه توزش. مشکل اصلی وقتی شروع میشه که نامادری از آیینه جادویی میپرسه زیباترین زن دنیا کی هست؟و خوب فکر میکنید آیینه چه جوابی میده؟

سفیدبرفی برای فرار از دست نامادریش به جنگل فرار میکنه و اونجا با هفت تا کوتوله آشنا میشه. ولی نامادری بدجنس اون رو پیدا و با یک سیب سمی مسمومش میکنه!حالا تنها راه نجات سفیدبرفی اینه که یک نفر واقعن عاشقش بشه. پس کوتوله ها دست به کار میشن تا عاشق واقعی سفیدبرفی رو پیدا کنن. 

در مجموعه سفید برفی شما هم میتونید نسخه اصلی و سینمایی محصول سال 1937 هالیوود که خود والت دیزنی اون رو ساخته بود ببینید و هم یک سریال با محوریت این شاهزاده خانم زیبا و خوش قلب و هم یک نسخه ایتالیایی از این داستان. مجموعه کارتونی سفیدبرفی و هفت کوتوله هم که محصول مشترک دو کشور ژاپن و آمریکا هست هم دوبله فارسی شده. راستی، میدونید که چندین نسخه متفاوت از داستان فانتزی سفیدبرفی ساخته شده؟پس عجله کنید که بعد از دیدن نسخه سینمایی سفیدبرفی قسمت های سریالی و کارتونی اون رو هم میتونید ببینید.

شخصیت های انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله

توی داستان سفید برفی حدود 10 تا شخصیت وجود داره که معرفیشون میکنم

سفیدبرفی: شخصیت اصلی و شاهزاده مهربون سرزمین.

پدرشدُپی: یک کوتوله احمق و دوست داشتنی که لباسهای گشادی میپوشه.

اسلیپی: این کوتوله همیشه خسته است و دلش میخواد بخوابه.

گرومپی: همیشه عصبانی و آماده دعوا کردنه. همه چیز راجع به جادوی سیاه رو هم میدونه.

اسنیزی: این کوتوله بدشانس به همه چیز حساسیت داره و همیشه عطسه میکنه.

پسر پادشاه: کسی که شاهزاده خانم رو میبینه و عاشقش میشه و نجاتش میده.

نامادری: جادوگر بدجنس و شرور داستان!

آیینه جادویی: آیینه جواب همه سوالات رو میدونه.

شعار تبلیغاتی انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله

" شادترین، احمق ترین، بدخلق ترین و حساس ترین فیلم سال" هست.

اینجا میبینید که عشق چطوری میتونه نجات بخش باشه و جون آدمها رو نجات بده. و اینکه داشتن دوستای خوب بزرگترین سرمایه زندگیتون هست.