آفرینک
X

راچت و کلنک Ratchet & Clank (2016)

راچت و کلنک Ratchet & Clank

انیمیشن راچت و کلنک بر اساس بازی کامپیوتری به همین اسم ساخته شده. رچت و کلنک دو ابرقهرمان غیرعادی با قدرتهای فوق العاده هستن. راچت حیوانی شبیه به گربه و کلن ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 5.7 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی راچت و کلنک

انیمیشن راچت و کلنک بر اساس بازی کامپیوتری به همین اسم ساخته شده. رچت و کلنک دو ابرقهرمان غیرعادی با قدرتهای فوق العاده هستن. راچت حیوانی شبیه به گربه و کلنک یک ربات بسیار پیشرفته است. این دو قهرمان قراره کهکشان سولانا رو از دست دِرک که یک بیگانه بدجنس هست نجات بدن. دِرک اسلحه خطرناکی داره که میتونه کل یک سیاره رو نابود کنه. راچت و کلنک برای جلوگیری از انجام نقشه دِرک احتیاج به یک گروه دارن. بنابراین با یک گروه از قهرمانان رنگی که به اسم جنگجویان گلتیک شناخته میشن همکاری میکنن. اگه میخواید بدونید این گروه از قهرمانها آیا میتونن جلوی نقشه درک رو بگیرن یا نه وقت رو از دست ندید و به تماشای این انیمیشن اکشن و ماجراجویانه بشینید. بد نیست بدونید که انیمیشن رچت و کلنک به صورت سریالی ساخته میشه و قسمتهای مختلفی داره. هنرپیشه های مشهوری هم توی این انیمیشن صداپیشگی کردن. یکی از مشهورترین اونها سیلوستر استالونه است.

شخصیت های انیمیشن راچت و کلنک

راچت: قهرمان اصلی فیلم که موجودی مکانیکی شبیه گربه است. کلنک: ربات کوچکی هست که داراری احساساتی شبیه به آدمهاست. لزلی کوارک: رئیس گلتک که با اسمهای جعلی زیادی خودش رو به عنوان یک ابر قهرمان جا میزنه. چیرمن درک: بیگانه ناشناخته ای که با اسلحه خطرناکش قصد نابودی کهکشان سولانا رو داره. دکتر نفاریوس: یک دانشمند روباتیک دیوانه که افکار و نقشه های پلیدی داره. گریمراس: یکی از جنگجویان گلتیک که بسیار خوش بین و پر روحیه است. ویکتور: رباتی که در خدمت درک هست و دستورات اون رو انجام میده.  انیمیشن راچت و کلنک یک ویدیوی اکشن و پر ماجرا است که شخصیت های زیادی داره. این شخصیت ها و داستانهاشون اونقدر محبوب بودن که قسمت های مختلفی از اون رو ساختن. جالبه بدونید آخرین قسمت بازی این انیمیشن هم داستانش رو از همین فیلم گرفته.