آفرینک
X

داستان اسباب بازی Toy Story

داستان اسباب بازی Toy Story

داستان اسباب بازی Toy Story اولین فیلم انیمیشن کامپیوتری دنیا هست. یعنی تا قبل از این فیلم، برای ساخت هر انیمیشن تک تک صحنه ها نقاشی میشد. ولی سال 1995 ... ادامه متن

  • آمریکا
  • 7+ سال

معرفی داستان اسباب بازی

داستان اسباب بازی Toy Story اولین فیلم انیمیشن کامپیوتری دنیا هست. یعنی تا قبل از این فیلم، برای ساخت هر انیمیشن تک تک صحنه ها نقاشی میشد. ولی سال 1995 کمپانی والت دیزنی با ساخت این کارتون دوره جدیدی از انیمیشن سازی رو شروع کرد. این کمپانی تونست یکی از خاطره انگیزترین و بهترین کارتونهای تاریخ سینما رو تولید کنه. اونقدر موفق بوده که قسمت های دنباله دار داستان اسباب بازی هم ساخته شده. در همه قسمت ها ما با پسربچه ای به اسم اندی و اسباب بازی هاش روبه رو هستیم.

اندی که در طول قسمتهای مختلف بزرگتر میشه رفتارش با عروسک هاش هم عوض میشه. البته اون همیشه عروسک ها و بازی با اونها رو دوست داره، حتی وقتی که اونقدر بزرگ شده که داره میره دانشگاه. داستان اسباب بازی جزو اولین همکاری های کمپانی والت دیزنی با پیکسار هست. این کارتون کمدی و ماجراجویانه جزو پرفروشترین انیمیشن های دنیا هست. پیکسار کمپانی کوچک و جمع و جوری بود که استیو جابز اون رو خرید و بعد از 2 سال به یک قیمت فوق العاده بالا به دیزنی فروختش.

شخصیت های انیمیشن داستان اسباب بازی Toy Story

شخصیت های ثابتی توی این مجموعه کارتون حضور دارن. صداپیشه های اونها هم ثابت و بدون تغییر هستن.

وودی : یک عروسک گاوچرونه که صداپیشه اش هم تام هنکس هست. اون قدیمی ترین و محبوب ترین عروسک اندی هست تا وقتی که سر و کله باز پیدا میشه. مشکلات از همینجا شروع میشن.

باز: یک آدم فضایی مدل جدید و خیلی خفن. اون لیزر و وسایل ارتباطی خیلی پیشرفته داره.

اندی: صاحب عروسک ها. اون معمولن خیلی در جریان داستان نیست ولی همه عروسک ها دوستش دارن.

آقای سیب زمینی : این آقای سیب زمینی یک خاصیت خیلی جالب داره. اجزای بدنش از هم جدا میشن! مثلن میتونه گوش یا دماغش رو در بیاره.

رکس: یک دایناسور گنده و خنگ و البته بشدت ترسو.

اسلینکی: یک سگ فنری.

شعار تبلیغاتی داستان اسباب بازی Toy Story بازی این بوده

اوووه. . . 3 بُعدی!!

تا سال 2010 سه قسمت سینمایی از داستان اسباب بازی ساخته شده.

انیمیشن های کوتاهی هم با محوریت شخصیت های این مجموعه محبوب ساخته شده که میتونید اونها رو در آفرینک ببینید.